بازداشت یکی از عوامل شکنجه ۳ کودک ماهشهری

رئیس اورژانس اجتماعی کشور از بازداشت یکی از عوامل شکنجه و آزار روحی سه کودک ماهشهری و پیگرد عامل دیگر این اقدام خبر داد.

بازداشت یکی از عوامل شکنجه ۳ کودک ماهشهری

رضا جعفری با اشاره به آخرین وضعیت و جزئیات حادثه کودک‌آزاری در بندر ماهشهر گفت: بنا به اظهارات عموی این کودکان آزاردیده، فاطمه ۱۲ ساله، ام‌البنین ۸ ساله و علی‌اکبر ۵ ساله از سوی پدر و نامادری‌شان مورد آزار و اذیت و شکنجه جسمی و روحی قرار گرفته‌اند و حتی به تغذیه و تحصیل کودکان نیز رسیدگی نمی‌شده است.

به گفته وی بنا بر گزارش‌های رسیده، پدر کودکان دستگیر شده است و نامادری نیز تحت پیگرد است.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور با بیان اینکه در حال حاضر عموی کودکان با حکم دادستانی شهرستان، سرپرستی آنها را بر عهده گرفته است و آنها در منزل عموی خود سکونت دارند، تصریح کرد: مددکاران بهزیستی ضمن انجام مداخلات تخصصی، برای آگاهی از وضعیت این کودکان تا این لحظه با دادستانی و خانواده ارتباط داشته‌اند و مشاوره‌های لازم از سوی مشاوران بهزیستی ارائه شده است.

جعفری در ادامه تصریح کرد: به دنبال انعکاس خبری در رسانه‌ها مبنی بر آزار سه کودک از سوی والدینشان در شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر، دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری طی تماس تلفنی مددکار بیمارستان شهرستان بندر ماهشهر با خط تلفن ۱۲۳ در این مورد، بلافاصله تیم سیار اورژانس اجتماعی این شهرستان برای بررسی وضعیت کودکان آسیب‌دیده به بیمارستان اعزام شد.

به گفته وی تیم اورژانس اجتماعی تا تعیین تکلیف نهایی کودکان و ساماندهی کامل آنها موضوع را پیگیری خواهد کرد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • لیلی
    0

    خدا خیرشون بده نجاتشون دادن

  • عبدالرضا
    0

    این جور آدما که اینجور با بچه هاشون رفتار میکنند باید بااونا هم این رفتار بشه باید ناخن از دست و پاشون بکشند بیرون تا از این غلطا انجام ندن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها