نکاتی جالب درباره همسر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی

همسر رهبر کره شمالی، زنی ناشناخته که حتی سن او را هم کسی نمی‌داند

همسر رهبر کره شمالی، شخصی مرموز و ناشناخته است. با این حال، بسیاری او را یک زن شیک پوش واقعی می‌دانند. هنوز کسی نمی‌داند ری چند سال دارد.

همسر رهبر کره شمالی، زنی ناشناخته که حتی سن او را هم کسی نمی‌داند

ری سول یو همسر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، بخشی از زندگی کیم است که عمدتا در خفا و به دور از هیاهو نگه داشته شده است. با این حال، در سفر اخیر کیم به چین، اطلاعات بیشتری در مورد زن مرموز او، از جمله جایی که در آن متولد شده است و ویژگی های شخصیتی اش بروز پیدا کرد.

در زیر به برخی از این صفات اشاره می‌کنیم:

نام همسر کیم تا سال 2012 برای مردم ناشناخته بوده است

در کره شمالی زنان در مرتبه ای پایین تر از مردان قرار دارند. به غیر از این، کیم در حال حاضر زندگی شخصی خود را دور از مرکز توجه رسانه ها نگه داشته است. بنابراین، جای تعجب نیست که همسرش هم به تبع سیاست او هرگز مورد توجه افکار عمومی نبوده است. روایت است که تا سال 2012 حتی نام او هم برای مردم ناشناخته بوده است.

هیچ کس نمی‌داند که او دقیقا در چه سالی با کیم جونگ اون ازدواج کرده است.

ما دقیقا نمی‌توانیم تایید کنیم که ری وکیم دقیقا چه زمانی ازدواج کرده اند. برخی از رسانه ها اعلام کردند که این دو در شب جشن سال نو 2009 ازدواج کرده اند. با این حال، دیگران می گویند این دو در سال 2010 در یک کنسرت موسیقی کلاسیک برای اولین بار یکدیگر را ملاقات کرده اند. کیم هرگز تاریخ دقیق ازدواجش را اعلام نکرده است و اطلاعاتی در مورد ازدواج او وجود ندارد.

احتمالا ری هنوز سی سالش هم نشده باشد

شایع این است که ری در تاریخ 28 سپتامبر 1989 متولد شده است. اگر او و کیم در واقع در سال 2009 با هم ازدواج کرده باشند، این امر می‌تواند به این معنی باشد که ری در زمان ازدواج، نوجوانی بیش نبوده است. با توجه به برخی گزارش ها، ازدواج کیم با ری توسط پدرش تنظیم شده بود، بنابراین احتمالا پس از آشنایی بلافاصله ازدواج کرده اند.

ری در دوران بارداری اش کاملا از نظرها دور بود

ما درست نمی دانیم که ری دقیقا چه زمانی مادر شده و فرزند خود را به دنیا آورده است. ما فقط می‌توانیم بارداری ری را به دلیل غیبت او از رویدادهای عمومی حدس بزنیم. در طی سالها، چند بار پیش آمده است که ری در یک مدت زمان چند ماهه از نظرها دور باشد. این اتفاق باعث شده است که برخی رسانه‌ها باور کنند که ری و کیم چند فرزند دارند. با این حال، خانواده کیم هیچگاه این را تایید نکرده اند.

یک ستاره سابق بسکتبال اعلام کرد که ری دو فرزند دارد

دنیس رودمن، بازیکن سابق NBA که برای دوستی با کیم جونگ اون توسط رسانه های آمریکایی مورد انتقاد قرار گرفته است، در مصاحبه ای اعلام کرد که ری و کیم اخیرا فرزند دوم خود را به دنیا آورده اند.

والدین ری از طبقه نخبه و تحصیل کرده کره شمالی هستند

ری در یک خانواده نخبه رشد کرده است. طبق گفته Business Insider، پدر ری یک استاد دانشگاه و مادرش هم یک دکتر بوده است. پدرش احتمالا در نیروی هوایی کره شمالی خدمت کرده است. با این حال، مشخص نیست که زندگی خانوادگی ری چگونه بوده است و او در این خانواده چطور زندگی کرده و صاحب خواهر و برادر بوده است یا نه.

ری احتمالا در چین درس آواز خوانده است

همسر رهبر کره شمالی در دوران جوانی خیلی به موسیقی علاقه داشته است و اعتقاد بر این است که او حتی یک بار در یک مراسم موسیقی در چین آواز خوانده است. از سال 2010، او عضو ارکستر یون هاسو کره شمالی بود. شایعاتی وجود دارد که دولت کره شمالی اعضای ارکستر یون هاسو را اعدام کرد. اما بعید است که این مساله ربطی به عضویت همسر کیم در ارکستر داشته باشد.

همسر کره شمالی یک بار به عنوان لیدر تماشاگران به کره جنوبی سفر کرده است

ظاهرا ری در سال 2005، در مسابقات قهرمانی دو و میدانی مسابقات آسیایی در کره جنوبی به عنوان یکی از لیدرهای تماشاچیان حضور یافت. ظاهرا حضور او به عنوان لیدر، کیم را بیشتر برای ازدواج با او ترغیب کرده است.

لباسهای ری سول یو اغلب بسیار گران قیمت و شیک هستند

در اوایل سال 2018، کیم و ری سفری را به چین داشتند و ری چندین بار توسط دوربین عکاسان دیده شد. کاربران رسانه های اجتماعی در چین به سرعت جذب لباس های شیک او شدند و حتی او را با تعدادی از مشهورترین سلبریتی های کره ای مقایسه کردند. طراحان مد هنگ کنگ به سبک " ظریف " لباس او اشاره کردند اما این را هم بیان نمودند که او خیلی هم محافظه کار نیست. برخی از کاربران رسانه های اجتماعی در چین او را با بانوی اول چین مقایسه کردند.

کیفهای دستی و عطرهای ری بسیار گران و شیک هستند

به گزارش بسیاری از سایتهای مد و فشن غربی، ری با مدهای غربی بسیار آشنا است و کیفهای دستی او اغلب از مارکهای مشهور غربی مانند دیور هستند. او همچنین بارها به خاطر استفاده از عطرهای گران قیمتش مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفته است.

ممکن است در آینده نزدیک، دیداری بین سران آمریکا و همسر کیم رخ دهد

هنوز اطلاعات زیادی درز نکرده است. اما احتمال دارد که در آینده ای نزدیک دیداری بین ری و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روی دهد. رسانه ها معتقدند که در صورت روی دادن این اتفاق، رسانه ها مطالب بیشتری را در مورد همسر کیم جونگ اون به دست خواهند آورد.

منبع: CCS

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Amir
    0

    کانال اخبار و حواشی باشگاه تراکتورسازی در پیام رسان سروش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها