اعیاد شعبانیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه‌السّلام

در این برنامه‌ها که از ۳۰ فروردین تا ۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد، سخنرانان و ذاکران اهلبیت علیهم السّلام به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

اعیاد شعبانیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه‌السّلام

همزمان با میلاد دو اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت اباعبدالله الحسین و حضرت سیّدالسّاجدین امام زین العابدین علیهم السّلام و همچنین ولادت قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل العبّاس علیه السّلام ، مراسم اعیاد شعبانیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام برگزار می‌شود.

در این برنامه‌ها که از ۳۰ فروردین تا ۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد، سخنرانان و ذاکران اهلبیت علیهم السّلام به اجرای برنامه خواهند پرداخت .

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السّلام، (پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه) بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری، مراسم جشن میلاد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد و مدیحه سرایی مجید سمنانی برگزار خواهد شد .

همچنین به مناسبت ولادت حضرت اباالفضل العباس علیه السّلام، مراسم جشن میلاد (جمعه ۳۱ فروردین ماه) بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی قمی و مدیحه سرایی سید امیر حاج احمدی برگزار و ظهر روز شنبه اول اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر و عصر نیز سعید جعفری به مدیحه سرایی می‌پردازد .

شنبه اول اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در شب میلاد باسعادت حضرت امام سجاد علیه السّلام نیز مراسم سخنرانی و مدیحه سرایی توسط حجت الاسلام و المسلمین فرشاد یزدی و مرتضی عزیزی برگزار و ظهر روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر و عصر نیز مصطفی عسکری به مدیحه سرایی خواهد پرداخت .

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دلسوز
    0

    به پایگاه خبر فوری در باره خبر:/اعیاد شعبانیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه‌السّلام/ دوشنبه 17/02/1397 --- زنهار که با رفتارهای جاهلیان دین داری خود را نابود کنیم --- وَمَا مُحَمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ الرُّسُلُ ۚ أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلَىٰ أَعْقَابِكُمْ ۚ وَمَنْ يَنْقَلِبْ عَلَىٰ عَقِبَيْهِ فَلَنْ يَضُرَّ اللَّهَ شَيْئًا ۗ وَسَيَجْزِي اللَّهُ الشَّاكِرِينَ. --- خداوند دانای مطلق جهان آفرینش همه ی فرستادگان خود را با هدف تثبیت معانی و روشهای یکتا پرستی که تنها گونه ی سرشت نشین بی شائبه ی پرستش است به بشر فرستاد و با هشدارها و نویدهای رسا و گویا و سرشت نشین خود این نوع پرستش را در اذهان بشر تثبیت نمود. دین خرد گرای سرشت نشین خداوند که حجت درستی خود را آشکار و سرشت نشین در پیامهای خداوند به پیامبران با خود دارد برای شناساندن خود به عقول مردم هیچ نیازی به تبلیغ رنگا رنگ آلوده به خطاهای بشر برای شخصیتهای پیامبران و بندگان مقرب ، که دین را تبلیغ میکنند ، ندارد. خداوند به مسلمانان در قرآن کریم هشدار داده که مبادا پس از رحلت پیامبر اسلام (ص) بمانند پیروان پیامبران سابق که پس از فوت پیامبر خویش به واپس گرایی دچار گردیدند به سوی دین داری نیاکان و آبا و اجداد دوران جاهلی خود باز منحرف شوند و بجای یکتا پرستی قرآنی به پرستش انحرافی دوران جاهلیت و نمادهای مشرکانه آن باز گردند(آیه 144 سوره آل عمران). اصرار بر پایبندی و عمل به ابتکارهای من در آوردی بنام دین و مذهب و دامن زدن پیوسته به تنوع روز افزون این ابتکارها با هزینه های نجومی روز مره که هیچ بازده مثبت و سازنده ی با دوام برای جوامع مسلمان ندارند نمونه ایست از القاءات شیطانی در لباس دین و مذهب که دین داری مسلمانان را ، بنا به تاکید قرآن ، با رفتارهای واپس گرایانه ی دوران جاهلیت آلوده می سازد و نابود می کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها