آغاز بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور

مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری آغاز شد.

آغاز بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور

در این مراسم که با حضور علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبری در امور بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه‌، سرلشکر رحیم صفوی مشاور رهبری در امور نظامی، عبدالعلی علی‌عسگری رییس سازمان صداوسیما، فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی و تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و ... همراه است حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی و علی‌اکبر ولایتی به ایراد سخنرانی پرداختند و سعید پرویزی قاری بین‌المللی کشورمان آیاتی از سوره مبارکه فصلت را قرائت کرد.

سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با رقابت شرکت‌کنندگان ۸۴ کشور جهان از فردا ۳۱ فروردین‌ماه به مدت یک هفته در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان است.

منبع:ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • دلسوز
    0

    برای حفظ حاکمیت هدف ارشادی اصیل قرآن چه کرده ایم؟؟؟!!! --- در این 35 کنفرانس آیا محض رضای خدا و در دفاع از حیثیت ارشادی خرد گرای آشکار قرآن که هدف اساسی آن جلو گیری از انحراف و کج روی در دین داری مردم است هیچ اقدام هدف مند و روش مندی انجام داده ایم؟؟؟!!! آیا تاکنون در این کنفرانسها نسبت به ضرورت تلاش همیشگی برای تثبیت این حیثیت در اذهان مسلمانان و برای آگاهی آنان به راه های حفظ این حیثیت پیوسته تاکید کرده ایم؟؟؟!!! در این کنفرانسهای پر هزینه برای زدایش برخوردهای جاهلانه با قرآن که هیچ سنخیتی با اصالت حیثیت ارشادی این کتاب ندارد و این کتاب هدایت آسمانی را به ابزاری برای رسیدن فرا طبیعی به منافع شخصی تبدیل می کند تا کنون چه اقدامات هدف مندی که با هدف خرد گرای الهی ارشادی قرآن بیگانه نباشند انجام گرفته اند؟؟؟!!! در این 35 کنفرانس قرآنی ، ما و میهمانان در باره ی اصل حاکم و ناظر بودن شناختهای محکم مفصل فرهنگ اصیل دین داری قرآنی بر اعتقادات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب چند بار با اصرار عالمانه ی مستدل و مستند سخن گفته ایم؟؟؟!!! با نصب العین قرار دادن این حقیقت که قرآن قانون اساسی مسلمانان است در این کنفرانسها تا کنون چه برنامه ریزیهایی برای اجرایی شدن ضرورت حیاتی سرنوشت ساز حاکمیت شناختهای محکم و مفصل قرآن بر همه ی اعتقادهای غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب ارائه شده است؟؟؟!!! تا کنون برای رسیدن این برنامه ها به نتایج مثبت و سازنده چه اقداماتی انجام گرفته است؟؟؟!!! تنها تاکید بر اصالت و ضروت حاکمیت شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی بر دین داری مسلمانان و تاکید برضروت ریشه کن ساختن انبوه من در آوردیهای بشری تفرقه بر انگیز رایج از دین و مذهب وتلاش پیوسته برای تحقق این ضرورتها است که راه را با یاری خداوند بنا به تاکیدهای فراوان قرآن برای رسیدن مسلمانان به اتحاد و همبستگی و همدلی و همکاری و هم آهنگی مثبت و سازنده هموار می سازد.

  • تیز بین
    0

    شما را به خدا برای شناخت اصل دین و مذهب به کجا رو بیاریم؟؟؟!!! --- امروزا از مراسم رایج مذهبی ، که عموم مردم را با خرج پولهای بی زبون بی شمار در طول سال شیفته ی خود کرده ، بنام عقل و قرآن در رسانه های دیجیتال خیلی انتقاد میخونیم ولی صد هزار افسوس حتی برای نمونه و بعنوان انجام وظیفه ی آموزش درست دین و مذهب هیچ پاسخی از مراجع عظام که خودشونو پاسدار امین دین و مذهب می دونن و از بقیه ی دین شناسها و وعاظ مکرم و منبریان زحمت کش که مردم ناآگاه رو با ادله ی دل نشین عقلی به صحت و سقم این انتقادها آگاه کنن هیچ داو طلبی رو نمی بینیم و میمونیم برای روشن شدن به حقیقت اصلی غیر قابل انکار دین و مذهب با وجود این همه حرفهای ضد و نقیض به کجا رو بیاریم؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها