رخام در گفت و گو با خبرفوری:

علت شادابی پوستم فرار از قلیان و سیگار است/به سلامتی خودمان احترام بگذاریم

بازیگر سینما و‌ تئاتر کشورمان دلایل سلامتی خود را تشریح کرد.

علت شادابی پوستم فرار از قلیان و سیگار است/به سلامتی خودمان احترام بگذاریم

دنیای زیبایی فقط پوشیدن برندهای حرفه ای لباس نیست. دنیای زیبایی در اولین قدم شادابی و جوانی چهره شما است. یکی از معیارهای چهره جوان داشتن موهایی سالم و زیبا، با استایلی درخشان است که می تواند قضاوت دیگران در مورد شما را تغییر دهد و اولین قضاوت دیگران را که بر حسب ظاهر افراد گرفته می شود را به نفع شما تغییر دهد.

کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ابرو ایران نوین با ۱۴ سال سابقه در زمینه ارائه انواع روش های کاشت مو، کاشت ابرو، پیوند مو، ترمیم مو و تقویت مو با بهره گیری از کادر پزشکی مجرب و پیشرفته ترین و به روزترین دستگاه ها، در محیطی آرام و بهداشتی و در کنار پرسنل و مشاوران با حوصله در شهر تهران به فعالیت می پردازد.

مجموعه خبر فوری با مشارکت کلینیک تخصصی کاشت مو و کاشت ابرو ایران نوین، اقدام به تولید برنامه نوین شو کرده است که در قسمت سوم برنامه به گفتگو با شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون پرداخته است.
شراره رخام در گفتگو با برنامه نوین شو به وظایف هنرمندان اشاره نمود و اظهار داشت: هنرمند قدرتش را مدیون مردم است و طبیعتا باید در خدمت جامعه و اهداف اجتماعی باشد.

وی درخصوص علت شادابی و جوانی پوستش عنوان کرد: علت شادابی پوستم، فرار از سیگار و قلیان است و تا جایی که بتوانم زندگی سالمی دارم.
این هنرمند کشورمان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های تنظیم وزن اگر اصولی و علمی باشد، مفید خواهد بود. ازطرفی پیشنهاد می‌کنم برای داشتن وزن ایده‌آل به متخصصین مراجعه کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: شب‌زنده‌داری آسیب‌زننده اصلی به پوست است. لذا یادمان نرود جسم و بدنمان امانت است و باید مواظب باشیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها