چای ایرانی بنوشید

رئیس سازمان چای کشور گفت: درآمد چای در سال‌های اخیر ارتقا یافته است.

چای ایرانی بنوشید

محمدولی روزبهان با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی بر ضرورت افزایش رغبت و تشویق مردم برای مصرف و خرید چای داخلی تاکید کرد و گفت: در سال‌های اخیر میل و گرایش مردم به مصرف چای داخلی به نحو قابل قبولی افزایش یافته است.

وی از اهتمام ویژه دولت نسبت به پرداخت حق و حقوق چایکاران یاد کرد و افزود:با وجود دولت تدبیر و امید میزان درآمد چای در سال های اخیر ارتقا یافته است و با تبلیغات وسیعی که در زمینه گسترش چای صورت گرفت صرفا کارخانجات بصورت تک محصولی فعالیت نمی‌کنند،بلکه در بخش های ترکیبی،دمنوش های گیاهی بصورت تلفیقی با چای و همچنین چای سفید و سبز و مواردی از این قبیل فعالیت می‌کنند که سود کارخانه‌دار را افزایش و زمینه حضور کارگران را بیشتر خواهد کرد.

روزبهان تاکید کرد: به تمام ادارات و هر برنامه تلویزیونی که می‌روم تاکید به استفاده از چای ایرانی دارم و امسال مصمم هستم با توجه به شعار سال، هم در بخش کیفی سازی و هم در شناسایی چای ایرانی به مردم ،بیش از پیش تلاش کنیم تا بتوانیم هم کشاورز و هم جوانان را برای جذب در این بازار کار تشویق و راضی نگاه داریم.

وی، احیای باغات چای و اعطای وام های به زراعی را از جمله اقدامات مهم دولت در راستای تشویق و ترغیب چایکاران برای تولید چای ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد این وضعیت در سال جاری استمرار یابد.

رئیس سازمان چای کشور گفت: اگر فرمانداران در سطوح علمی و با پشتکار در ارتقا بحث چای ورود کنند یقینا به نتایج مثبت خواهیم رسید.
منبع: ایسنا

منبع: ایسنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها