مرتضوی پیدا شد

همسر سعید مرتضوی: همسرم در تهران است اما در منزلمانم نیست.

مرتضوی پیدا شد

سعید مرتضوی که در روزهای گذشته خبری از او نبود و حتی سخنگوی دستگاه قضایی گفته بود حکم جلبش صادر شده اما گیرش نیاورده‌اند، به گفته همسرش در تهران است.

پس از چند روز بی‌خبری از سعید مرتضوی که در پرونده فاجعه کهریزک به دو سال حبس محکوم شده بود، هما فلاح تفتی، همسر سعید مرتضوی گفت همسرش در تهران است.

بر اساس این قانون در صورتی که رئیس قوه قضائیه رأی قطعی صادره از هریک از مراجع قضائی را خلاف شرع بیّن تشخیص دهد، با تجویز اعاده دادرسی، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

خانم فلاح از همسرتان خبر دارید؟

بله؛ مگر می‌شود اطلاع نداشته باشم. من پزشک هستم الان هم محل کارم مریض جلویم نشسته است.

آقای مرتضوی تهران هستند؟

بله. من کار دارم خانم.

یعنی در منزل هستند؟

منزل تشریف ندارند. ایشان دنبال ماده 477 هستند.

منبع: اعتمادآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • احمد
    0

    مرد که گم نمیشه اونم مردی که اهل منطق باشه اونم مردی مانند مرتضوی نابود کننده فتنه گران که اگه احکام او نبود حالا معلوم نبود مملکت دست کی بیفتدد مرد مقتدر ایران . حالا هم ضربه خورده های فتنه و عوامل فتنه دنبال پرونده سازی برای او هستند ولی امروز نوبت او فردا نوبت دیگران خواهد بود مردان دارای منطق و شجاع هیچ وقت گم نمیشوند

  • محمد
    0

    ان ضربه ای که صاحبان زر و زور و عوامل فتنه از احمدی نزاد و مرتضوی خوردند هر کار هم نسبت به این دو نفر و عواملشان بکنند هنوز زحمش خوب نمی شود احمدی نزاد و مرتضوی مردان دوران سخت کشور که محکم ایستادن و نظام را نفرختند و الان هم به عناوین مختلف چه خودشان چه مدیرانشان ضربشو می خورند

  • ناظر بی طرف
    0

    بازتاب برخورد قانون گریز کج دار و مریز با مجرمان چیست؟؟؟!!! --- متاسفانه نمی توان انکار کرد که عدم برخورد قانونمند قاطع و عادلا نه ی متناسب با هر جرم در هر کشوری ضمن این که تخلف از اصل عدالت محوری قوانین است اذهان عموم مردم را برای پذیرفتن این برداشت که مسئولان متنفذ آن کشور بنحوی در آن جرم نیز شریک بوده آماده می سازد. تثبیت شدن چنین برداشتی در اذهان عموم مردم و ادامه ی سکوت مسئولان نسبت به آن ، اصل عدالت محوری و مردمی بودن نظام آن کشور را زیر سئوال می برد و رفته رفته حقیقت پایبندی مسئولان نظام به این اصل را در اذهان عموم مخدوش و سرانجام نابود می سازد.

  • قهرمان
    0

    باسلام ودرود برقاضی شجاع روزهای سخت انقلاب افسوس که زخم خوردگان انقلاب بااجرای حکم شما خوشحال خواهند شد

  • سینا
    0

    سوای بحث خود منتظری ، کار درستی نبود که بدون اجازه طرف صدای مکالمه اش را ضبط کنید و پخش کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها