لاوروف: حمله اخیر به سوریه بی‌پاسخ نمی‌ماند

مسکو ادعاهای انگلیس مبنی بر سنگ‌اندازی روسیه در مقابل اعزام کارشناسان سازمان منع تسلیحات شیمیایی به پایگاهی که در آن ادعای وقوع حمله شیمیایی در شهر دوما در حومه دمشق مطرح شده است، تکذیب کرد.

لاوروف: حمله اخیر به سوریه بی‌پاسخ نمی‌ماند

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز (دوشنبه) در مصاحبه با بی بی سی گفت: من تاکید می‌کنم که روسیه هیچ چیزی را در مکان این حمله کذائی تغییر نداده است.

وی افزود: من نمی‌خواهم با بی احترامی درخصوص روسای جمهور کشورهای دیگر صحبت کنم، اما رهبران فرانسه، انگلیس و ایالات متحده اطلاعاتشان را از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌گیرند.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه تاکید کرد: همه سه‌جانبه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه بی‌پاسخ نمی‌ماند.

منبع: ایسنا

منبع: ایسنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناظر بی طرف
    0

    چرا جهان نمی تواند علیه قانون ستیزان با نفوذ اقدام کند؟؟؟!!! --- در طول بیش از هفتاد سال از تاسیس سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان ، کشورهای بزرگ غربی آمریکا ، انگلیس و فرانسه که اعضای دایم شورای امنیت این سازمان هستند با نقض تعهدات بین المللی خویش مهمترین و حیاتی ترین اهداف و تعهدات سازمان ملل و شورای امنیت آن را که حفظ و حراست از صلح و امنیت و نظم سالم جهانی است با پیگیری سیاستهای استعماری رسوا و در تامین و تضمین منافع نامشروع با راه اندازی پیوسته ی کشتارهای دست جمعی و ویرانگریهای فراگیر علیه مردم جهان و کشورهای مستقل و آواره سازی میلیونها از مردم بی گناه زیر پا گذاشته اند. سازمان ملل متحد و شورای منیت و سایر سازمانهای ذی ربط وابسته به این سازمان باید پاسخ گو باشند چرا در دفاع از تعهدات بین المللی خود و در اجرای این تعهدات اعضای با نفوذ یاغی مذکور را به پاسخ گویی نمی کشانند و با مجازات لازم رو به رو نمی کنند؟؟؟!!! چرا سازمان ملل متحد و شورای امنیت و سازمانهای بین المللی وابسته به سازمان ملل تاکنون برای جلوگیری از یاغیگریهایی قدرتهای بزرگ استعماری مذکور ، که بازده یاغیگریهای آنان هموراه نابودی بخشی از جهان بوده ، به ایجاد ساز و کارهایی برای ایفای تعهدات اساسی خود که حفظ صلح و امنیت و نظم سالم جهانی و جلوگیری از پیگیری اهداف استعماری ناقض حاکمیت کشورهای مستقل جهان است تا کنون به هیچ اقدام جدی قاطع باز دارنده روی نیاورده اند. سازمانهای مذکور باید با صراحت و آمار و ارقام منطقی پاسخگو باشند در راستای وظیفه ی ایفای تعهدات قانونی خویش و هزینه کردن ده ها میلیارد دلار از داراییهای مردم جهان با بهانه ی انجام این وظیفه ، تا کنون برای حفظ صلح و امنیت و نظم سالم جهانی چه اقدامهای چشم گیری انجام داده اند؟؟؟!!! این سازمانها باید پاسخگو باشند چرا از بدو تاسیس خود تا کنون بر خلاف تعهدات بین المللی خویش همواره خود را ابزار تحقق بخشیدن به اهداف استعماری قدرتهای یاغی همچون آمریکا و انگلیس و فرانسه ، قرار داده و این کشورها را عملا به قانون ستیزی پیوسته در تضاد با منشورهای سازمان ملل و حقوق بشر تشوبق کرده اند؟؟؟!!! سازمان ملل و دبیر کل آن و شورای امنیت و سازمانهای بین المللی دیگر وابسته به این سازمان باید پاسخگو باشند چرا این کشورهای یاغی علی رغم نقض تعهدات بین المللی و قانون ستیزیهای پیوسته ی خویش باید هنوز از حق عضویت دایم در شورای امنیت سازمان ملل و حق عضویت در سایر سازمانهای بین المللی برخوردار بمانند ؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها