تابش در گفت و گو با خبرفوری:

اصلاح طلبان براساس مطالبات مردم وارد عمل می شوند/انتخابات آینده را از دست نمی دهیم

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اصلاح طلبان در انتخابات آینده طبق روال گذشته براساس مطالبات مردم حرکت خواهند کرد.

اصلاح طلبان براساس مطالبات مردم وارد عمل می شوند/انتخابات آینده را از دست نمی دهیم

محمدرضا تابش عضو فراکسیون امید مجلس در گفت و گو‌ با خبرنگار سیاسی خبر فوری درباره وضعیت اصلاح طلبان با توجه به افزایش نارضایتی مردم از دولت اظهار کرد: اولا بنده براین باورم که آنچه از نارضایتی مردم از دولت گفته می شود با واقعیت تفاوت بسیاری دارد و برخی جریانات به دنبال القای این باور در بین مردم هستند.

وی تصریح کرد: دولت روحانی چه در دوره یازدهم و‌ چه در این دوره تمام سعی و تلاش خود را در جهت تحقق مطالبات مردم طراحی کرده است اما در این مسیر سختی های بسیاری گریبانگیر دولت بوده است که بسیاری از آنها نتیجه رویکرد دولتمردان ما در گذشته و به خصوص دولت نهم و‌ دهم بوده است.

عضو فراکسیون امید اظهارکرد: اما آنچه همواره برای اصلاح طلبان به عنوان یک‌ جریان مقبول برای مردم ایران مهم و‌ دارای اهمیت بوده توجه به مطالبات مردم و دغدغه های آنهاست از این رو بدون شک جریان اصلاح طلبی در این مسیر به راه خود ادامه خواهد داد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مطالبات مردم به خصوص در بعد اقتصادی و معیشیتی در شرایط امروز کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است از این ما تمامی سعی و تلاش خود را در بدنه اصلاح طلبی در مجلس، دولت و سطح جامعه در جهت تحقق این مطالبه مردم انجام خواهیم داد.

تابش با بیان اینکه اصلاح طلبان فضا و موقعیت خود را به راحتی رها نمی کنند اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری به طورحتم دو رویکرد مهم برای جریانات سیاسی مختلف در کشورمان خواهد بود از این رومجموعه جریانات اصلاح طلب تمامی سعی خود را برای موفقیت و پیروزی در این دو انتخابات مهم انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: ما در بدنه اصلاح طلبی بدون شک تلاش خواهیم کرد تا گزینه هایی را معرفی کنیم که در جهت تحقق مطالبات مردم اقدامات اساسی را انجام دهند لذا با اتخاذ این رویکرد در انتخابات آینده وارد عمل خواهیم شد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ایرانی
    0

    ماقول ووعده ووعیدزیادشنیدیم اینهابرای ماآب ونون نمیشه وضعیت تورم وگرانی به حدی وحشتناکه که کاردبه استخوان رسیده مردم زندگی کردن براشون سخت وغیرممکن شده،ازنظرمن جناب دکتراحمدی نژاد بهترین گزینه برای ریاست جمهوری بودن وهستن درودوعرض احترام به ایشان

  • معلم
    0

    می خوام هیچ کدامتان وارد نشید حقه بازها .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها