دسترسی به کانال‌های تلگرامی با یک آپ جدید/ پارسینه، فارسی خبر و ۱۰ اپلیکیشن دیگر را رونمایی کرد

رونمایی از دنیای جدید تلگرامی ها با اپ پارسینه کلید خورد.

دسترسی به کانال‌های تلگرامی با یک آپ جدید/ پارسینه، فارسی خبر و ۱۰ اپلیکیشن دیگر را رونمایی کرد

همزمان با زمزمه‌هایی که درباره فیلترینگ پیام‌رسان تلگرام به گوش می‌رسد، مجموعه‌ای از معتبرترین کانال‌های خبری تلگرام، کهکشانی رسانه‌ای شامل انواع اپلیکیشن‌های رسانه‌ای، علمی و سرگرمی را ایجاد کرده‌اند که می‌تواند جای خالی تلگرام را در صورت فیلترینگ احتمالی پر کند.

مراسم رونمایی از 11 اپلیکیشن اختصاصی موسسه مطبوعاتی پارسینه در برج میلاد تهران هم اکنون در حال برگزاری است.

در این مراسم، سیاسیون و هنرمندان حضور یافته‌اند. محمدجواد حق شناس، جلال ملکی، حسن رسولی، عبدالرضا عزیزی، حدیث فولادوند، نیما نکیسا، ادموند بزیک، حسین کلانی، محمدرضا حیاتی، پرستو صالحی، حمید استیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، نسرین نصرتی و جمشید مشایخی در این مراسم حضور دارند.

اپلیکیشن‌های «خبر پارسی»، «۱۰۰۱زنگ موبایل»، «اخبار شورای پنجم»، «دکتر دیابت»، «کیبورد زیبانویس»، «1001 پس‌زمینه»، «1001 بیو»، «1001 پروفایل»، «چتر»، «1001 کپشن»، «1001 دیالوگ» و «1001 تبریک» از جمله اپلیکیشن‌هایی هستند که در مراسم فردا از آنها رونمایی خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود که با فیلتر احتمالی پیام‌رسان تلگرام، کاربران ایرانی این پیام‌رسان از رسانه‌هایی که ادمین‌های کانال‌های برجسته تلگرام آن را مدیریت می‌کنند استفاده خواهند کرد و بنابراین «خبر پارسی» به‌عنوان جایگزین احتمالی تلگرام برای پر کردن خلاء رسانه‌ای در فضای مجازی مطرح شده است.

حمید اسکندری،مدیرعامل پارسینه در این مراسم گفت: باتوجه به محدودیت‌های احتمالی برای تلگرام، ما با ۹ میلیون مخاطب، اولین اپلیکیشن ایرانی را برای تامین نیاز مخاطبان تلگرام ایجاد کرده‌ایم.

گفتنی است، با استفاده از اپلیکیشن پارسی خبر در صورت فیلتر احتمالی تلگرام می‌توان به کانال‌های انتخابی تلگرامی دسترسی داشت.

جمشید مشایخی نیز در این مراسم، با ابراز خوشحالی از حصور در مراسم گفت: باارزشترین افراد مملکت جوانها هستند. جوانی که ارزویش این است که سر کار برود و اشتغال داشته و ازدواج کند. جوانهایی که به درد این مملکت میخوردند از این مملکت رفتند.من دو کلمه می گویم‌امیدوارم چنین برنامه هاییباعث شود جوانهای ما بیکار نباشند.

او در پایان گفت: دعا کنید جمشید هم‌آدم‌شود.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها