فوتبالیست‌ها هم عاشق می‌شوند

محمد ساکی

فوتبالیست‌ها هم عاشق می‌شوند

بار‌ها و بار‌ها در خصوص ورود به زندگی شخصی سلبریتی‌ها در فضای مجازی صحبت شده است. ولی باز هم این اتفاق رخ می‌دهد. این بار هدف یک بازیکن فوتبال و یک بازیگر سینما در فیلمی که منتشر شده است دارند از یک کافه بیرون می‌آیند.

به راستی چرا بعضی از مردم روز و شبشان در فکر ورود و سرک کشیدن در زندگی دیگران هستند! دقیقا از جان آن‌ها چه می‌خواهیم؟ مگر آن‌ها حق معاشرت و رفت و آمد را ندارند؟ فوتبالیست آدم است و احساس دارد و نفس می‌کشد حتی ممکن است عاشق بشود. فیلم گرفتن و نشر آن در فضای مجازی به قصد لایک گرفتن که البته امیدوارم قصد فقط لایک گرفتن نباشد (بس که اینکار حقیر است) یا به قصد تخریب او چه سودی برای تو دارد؟

شکی نیست که وقتی در حال قضاوت و یا بردن آبروی کسی هستی تمام دنیا دست به دست هم می‌دهد تا پلن حضور تو را در آن موقعیت بچیند! ما حق قضاوت و ورود به زندگی شخصی هیچ کسی را نداریم. از نتایج ورود به زندگی شخصی فوتبالیست‌های جوان کمرنگ کردن اعتماد میان آن‌ها و مردم است. اعتماد یک پروسه یا یک احساس شناور است که مدام نسبت به واکنش‌های طرف‌های مقابل می‌توان کم و زیاد شود.

وقتی اتفاقات زندگی یک چهره در فضای مجازی را در بوق و کرنا می‌کنند، فاصلهٔ میان مردم و آن‌ها به دلیل انزجار چهره از اتفاق افتاده زیاد می‌شود. باز هم سوال پیش می‌آید که به چه دلیل ورود می‌کنید؟ تاکید می‌کنم فراموشکار نباشیم! یادتان هست در دوران بدون فضای مجازی، چه بلایی سر مجاهد خذیراوی آوردند! بازیکن جوان و تکنیکی سال‌های نه چندان دور تیم استقلال با چندتا عکس و فیلم تمام زندگی فوتبالیش نابود شد. کسی که آن زمان بازی‌ها را دنبال می‌کرد شکی در لژیونر شدن مجاهد نداشت ولی افسوس مجاهد در آتش روشن شده توسط کسانی که به زندگی شخصی‌اش ورود کردند، سوخت. فیلم و عکس از یک چهره و بعد هم یک تیتر عجیب و غیر‌معقول می‌تواند برای کسی که به مردم نزدیک است و داشته‌هایش‌ را از مردم می‌داند گران تمام شود. از زندگی دیگران دور باشیم، خیلی دور.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها