برندگان خوش‌شانس دومین قرعه‌کشی جشنواره دارندگان دستگاه‌های کارتخوان بانک سرمایه معرفی شدند

مراسم قرعه کشی دومین مرحله جشنواره «24 عیار» شرکت تجارت الکترونیک سرمایه، وابسته به بانک سرمایه برگزار شد و 24 برنده این مرحله از جشنواره معرفی شدند.

برندگان خوش‌شانس دومین قرعه‌کشی جشنواره دارندگان دستگاه‌های کارتخوان بانک سرمایه معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، قرعه کشی مرحله دوم جشنواره «24عیار» شرکت تجارت الکترونیک سرمایه، وابسته به بانک سرمایه برگزار شد و 24 برنده خوش شانس این مرحله از جشنواره معرفی شدند.

این گزارش می افزاید، در این دوره از جشنواره که به منظور ارج نهادن به پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک سرمایه برگزار شده است، 24 نیم سکه بهار آزادی به 24 برنده خوش شانس (فایل اسامی در انتهای خبر) تعلق گرفت.

ضمن تبریک به تمامی برندگان دومین مرحله قرعه کشی جشنواره 24عیار، به اطلاع می‌رساند با تمامی این عزیزان در خصوص نحوه دریافت جوایز در روزهای آتی تماس گرفته خواهد شد.

شایان ذکر است شرکت تجارت الکترونیک سرمایه همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره کارت‌خوان 24 عیار»، از تاریخ 96/11/12 الی12/01/97 در دو دوره (دوره اول از 12 بهمن 96 تا 11 اسفند 96 و دوره دوم 12 اسفند 96 تا تاریخ 12 فروردین 97) برگزار کرده است و در هر دوره به 24 برنده خوش شانس 24 نیم سکه بهار آزادی تقدیم می گردد. گفتنی است جایزه نهایی این جشنواره یک دستگاه خودرو ساندرو STEPWAY می باشد که زمان قرعه کشی آن از طریق وب سایت شرکت تجارت الکترونیک سرمایه و بانک سرمایه به اطلاع خواهد رسید.

هم‌میهنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شرکت تجارت الکترونیک سرمایه به شماره 84235000 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت شرکت به آدرس http://www.tes.ir مراجعه نمایند.

40

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها