اضافه وزن بازیگر هالیوودی و واکنش مردم نسبت به آن

آنا هاتاوی بازیگر هالیوودی نسبت به اضافه وزن اخیرش و نیز نظرات تمسخرآمیز مردم واکنش نشان داد.

اضافه وزن بازیگر هالیوودی و واکنش مردم نسبت به آن

آنا هاتاوی بازیگر 35 ساله هالیوودی که بیشتر به خاطر بازی در فیلم سینمایی بینوایان مشهور است و توانست جایزه مکمل اسکار را از آن خود کند، در چند ماه اخیر دچار اضافه وزن زیادی شده است.

آنا هاتاوی از ابتدا عواقب زیادی وزن خود را می‌دانست و به همین دلیل حدس می‌زد که مردم نسبت به آن واکنش نشان دهند.

در همین رابطه، آنا هاتاوی برنده اسکار نقش مکمل زن در این رابطه در اینستاگرام خودش ویدئویی را در رابطه با این موضوع منتشر کرد و گفت:

"علت اضافه وزن من بازی در نقش جدیدی است که اکنون در حال ایفای آن هستم. به تمام کسانی که مرا در این چند روز به علت اضافه وزنم مسخره کرده اند باید بگویم که شما مرا مسخره نکرده اید در واقع خودتان را مسخره کردید".

این ویدیو تا کنون بیش از 999.000 بار مشاهده شده است و بسیاری از فالوورها در حمایت از آنا هاتاوی کامنتهای بسیاری گذاشتند.

او هنوز در حال آماده شدن برای نقشش است. او اکنون در حال بازی در دو فیلم جدید است. یکی فیلم کشتی نجات است که درباره دادگاه یک زن است که مرتکب قتل شده است. دیگری اما فیلمی است درباره یک فعال اجتماعی و سیاستمدار آمریکایی که زندگی اش پس از مادر شدن تغییر می‌کند.

هاتاوی اولین و آخرین بازیگری نیست که برای ایفای نقشش در سینما وزن خود را زیاد یا کم کرده است.

در سال 2004، کریستین بیل 63 پوند وزن خود را برای ایفای نقشش در تریلر روانشناسی ماشینیست کم کرد. در مقابل، در ماه فوریه 2013 برای ایفای نقش در فیلم حقه بازی آمریکایی چندین برابر وزن خود را اضافه کرد.

منبع: ایندیپندنت

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها