اظهارات عجیب یک امام جمعه مخالف کنسرت؛ جنون و نابینایی از عوارض موسیقی است

حسن مصلح (امام جمعه برازجان) می‌گوید در احادیث ضررهای متعددی برای موسیقی ذکر شده که ازجمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ایجاد عدم تعادل و توازن بین اعصاب، بیماری امانی و مرگ ناگهانی اشاره کرد.

اظهارات عجیب یک امام جمعه مخالف کنسرت؛ جنون و نابینایی از عوارض موسیقی است

به گزارش خبر فوری ، فرارو نوشت: حواشی کنسرت نیمه تمام محسن شریفیان و گروه لیان همچنان ادامه دارد و اخیرا امام جمعه برازجان و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیانیه‌هایی مجزا صادر کردند.

کنسرت محسن شریفیان (آهنگساز و خواننده بوشهری و گروه لیان) که در ۱۱ فروردین در شهر کلمه برگزار شد؛ با حواشی فراوانی در قبل و بعد از برگزاری روبرو شد. قطعی غیرعادی برق واینترنت شهر کلمه از توابع استان بوشهر در حین اجرای کنسرت محسن شریفیان که به دستور یکی از مقامات این شهرستان انجام شد، باعث نیمه تمام ماندن کنسرت شریفیان و گروهش شد.

با گذشت سه روز از اتفاقات کنسرت محسن شریفیان؛ حواشی این موضوع همچنان ادامه دارد و این‌بار امام جمعه برازجان و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیانیه‌هایی مجزا صادر کرده و نسبت به این موضوع واکنش‌هایی متفاوت نشان داده‌اند.

حسن مصلح (امام جمعه برازجان) می‌گوید در احادیث و روایات ما ضررهای متعددی برای موسیقی ذکر شده است که ازجمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ایجاد عدم تعادل و توازن بین اعصاب، بیماری امانی که نوعی جنون با درجات متعدد است، کوتاهی عمر، ضعف اعصاب، بیماری فشار خون، افسردگی و خمودگی، عامل فحشاء و جنایت، تضعیف و تضییع حس شنوایی، ضعف بینایی در حدّ نابینایی، از دست دادن نیروی فکر، بی‌ارادگی، سلب غیرت، مرگ ناگهانی، نفاق و دو رویی، بی‌برکتی در زندگی، قساوت قلب و اتلاف وقت اشاره کرد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناقلا
    0

    آدم عاقل دکترها درهمه جای دنیا بیماران روحی راباموسیقی درمان میکنند شما اقایان امام جمعه لطفاً کمی لااقل ادای ادمهای باسواد رادربیاورید وابروی مردم را نبرید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها