نیروی انسانی نخبه مهم‌ترین سرمایه استان خوزستان است

نیروی انسانی نخبه مهم‌ترین سرمایه استان خوزستان است

به گزارش خبرگزاری تسنیم آیت الله سیدابوالحسن حسن‌زاده امروز در نشست معرفی دستاورد علمی منحصربه فرد تولید کودهای مایع و جامد کاملا ارگانیک اظهار داشت: امیدواریم که این جلسه با توجه به مباحث حساسی که در آن مطرح شد نتایج و خروجی‌های موفقی داشته باشد. ما وظیفه داریم از زحمات و تلاش‌های علمی خانم دکتر جعفر‌زاده تجلیل کنیم اما تجلیل صرف این نباشد که جلسه‌ای بگیریم و از فرد تجلیل کنیم و موضوع تمام شد.

وی با بیان اینکه برداشتن موانع اجرایی کارها و به ثمر نشاندن زحمات پژوهشگران و محققان وظیفه دوم ما مسئولان است، افزود: بیماری خوزستان یک بیماری مزمنی است که به یک سال و دو سال گذشته و یا دولت قبل مربوط نمی‌شود بلکه بخشی از آن به فرهنگ خودمان بر می‌گردد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: چرا در استان‌های دیگر موانع در تمامی زمینه‌ها از جمله سرمایه‌گذاری، محیط زیست، رفاه مردم، صنعت و کشاورزی و بسیار کمتر است البته به لطف خداوند یک وفاقی درمورد مسئله آب خوزستان بین جناح‌های مختلف سیاسی به وجود آمده است.

وی افزود: گزارش این جلسه را خدمت حضرت آیت‌الله جزایری موسوی نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ارائه می‌دهم و یک جلسه‌ای نیز محقق جلسه برای بیان طرح خدمت آیت‌الله جزایری داشته باشند و از استانداری و بخش‌های مختلفی که بتوان در این زمینه کمک گرفت نباید دریغ کرد.

آیت‌الله حسن‌زاده با بیان اینکه توسعه امنیت توسعه رفاه خوزستان توسعه کشور است، اظهار کرد: سرمایه خوزستان فقط منابع نفتی، کشاورزی و صنعت نیست بلکه مهم‌ترین سرمایه استان خوزستان نیروهای انسانی ارزشمندی است که در بخش‌های مختلف داریم و امیدواریم که استان را از مسائلی که ما همه برای حل آن‌ها پای کار نمی‌آییم، خارج کنیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها