سبک زندگی یک اختلاسگر نفت!

اختلاسگری که نحوه‌ی گذران زندگی‌اش چندان شباهتی به دیگر کارمندان شرکت‌های دولتی نداشته است.

سبک زندگی یک اختلاسگر نفت!

به گزارش خبر فوری به نقل از انصاف نیوز، اختلاسگر شرکت نفت که مدتی است به همراه خانواده‌اش متواری است، در طول سال‎های حضور و زندگی‌اش در ایران نحوه‌ی گذران زندگی‌اش چندان شباهتی به دیگر کارمندان شرکت‌های دولتی نداشته است.

طبق اخبار و تصاویر رسیده؛ فرزند او هزینه‌ی زندگی بسیار بالایی داشته است؛ علاقه‌ی زیاد به ماشین‌های قرمز رنگ باعث شده بود تا کلکسیونی از ماشین‌های لوکس دنیا به رنگ قرمز را در پارکینگ خود داشته باشند؛ این کلکسیون‌ها تنها مختص ایران نبود بلکه در دبی و انگلیس هم این مجموعه‌ها را جمع کرده بودند.

عکسی که می‌بینید، فرزند او را سوار بر یکی از خودروهای چند میلیاردی نشان می‌دهد؛ یک «لامبورگینی آونتادور».

آنها برای خود کشتی تفریحی داشتند که به نام پسرشان بوده و هنوز هم هست و بسیاری از میهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بر روی آن برگزار می‌شده است.

بریز و بپاش‌های خانواده‌ی آقای «ر» عجیب بود؛ مثلا مسافرت‌هایی که برای هر آدم عادی ممکن است ۴۰۰ دلار هزینه داشته باشد، او و خانواده‌اش به این دلیل که با فرست کلاس‌های اسپشیال سفر می‌کنند شاید برای همان بلیط هربار ۳۰، ۴۰ میلیون تومان هزینه می‌کنند.

نحوه‌ی زندگی آنها در انگلستان هم بسیار دست و دلبازانه بوده است. به این بهانه که پسرشان اقامت تحصیلی در انگلستان داشته است رفت و آمد زیادی به این کشور داشته‌اند و سرمایه‌گذاری‌های کلانی می‌کردند.

اگر دانشجویی معمولی در انگلستان با ماهی ۱۰۰۰ پوند می‌تواند در آن کشور زندگی کند، فرزند او فقط ۱۰ هزار پوند هزینه‌ی کلوپ‌های شبانه و خوشگذرانی‌هایش بوده است.

در ایران هم وضعیت زندگی‌شان تفاوتی با کشورهای دیگر نداشته است؛ تعداد قابل توجهی ملک داشته‌اند که میزانی که از آنها ضبط شده است صحه‌ای بر این موضوع است.

این مدیر اختلاسگر شرکت اکتشاف نفت، بر خلاف اخبار منتشر شده اقامت کانادا را ندارد و احتمال می‌رود که همچنان در امارات باشد. پیش از فرار هم بیشتر رفت‌وآمد آنها به انگلستان بوده است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • نن
    0

    پس چرا صورتشو محو کردید؟ نگرانید آبروش نره؟ اسمش رو هم که کامل نمیگید. زمانی که جرم محرزه دیگه پنهانکاری واسه چیه؟؟

  • نوید
    0

    ایولا همین درسته بخورن ببرن بپاشن خرج کنن و تو این دولت اسلامی و این همه نظارت که صورت می گیره یعنی کسی امار اینا رو در نمیاره نگاه نمی کنن که چه می کنن. فقط کافی یه دخدر پسر با هم ببینن همچین بریزن سرش که نفهمه از کجا خورده یا روسزیشون در بیارن و بگن لطمه جبران ناپذیری به نظام جمهوری اسلامی زده ولی اختلاس نه مهم نیست افران بر شما

    نظرات شما -
    • لیلا
      0

      هرکسی درد خودشو داره، درد شما هم اینه دیگه

  • پوریا
    0

    خدا جای حق نشسته

  • یه نفر
    0

    چرا نوشتین آقای ر شما به عنوان رسانه حتی جرات نداری اسم این بیشرفارو بنویسی اما یه دختر یا بازیگر اگه یکم موش بیرون باشه آبروشو همه جا میبرین، از ماست که بر ماست نوش جونش که برد. تا وقتی خودمون به این آدما پر و بال میدین حقمونه بچاپن ازمون...

  • آراز
    0

    بدون پوشش چاپ کنین که اگر مردم ازشون خبر داشتن اطلاع بدن. تا سه رو شود هر کو در او غش باشد

  • احمد
    0

    پس حسابرسی داخلی عریض و طویل شرکت نفت با چند صد نفر پرسنل تو این چند ساله چیکار میکرده ؟ ایضا حراست وزارت نفت با هزاران پرسنل تا حالا خواب بوده ؟

  • رضا
    0

    باید نیروهای نظارتی پاسخگو باشند واقعا کوتاهی از طرف چه کسی بوده که این فرد جرئت پیدا کرده دست به این کارهای زشت بزند

  • عباس
    0

    چرا اسمش فاش نمیکنید.چرا دولت پیگیری نمیکنه بازداشت بشه .تا وقتی کله گنده های مملکت میخورن .این آدمها هم هستند.مملکت دزد بازار شده با اسم اسلام

  • محمد
    0

    خخخخ. سره مردمو خوب گرم میکنین.از اون ور هم رفیقاتون اختلاس میکنن

  • ا.ر
    0

    نوش جونش تو ایران اسلامی فقط اینان که زندگی میکنن حالا از اسمش هم شرم دارید بنویسید

  • ای
    0

    خاک تو سر مسئولین ما که این قدر تو باغ نیستند که چنین کسانی این همه ثروت جمع میکنند و کسی متوجه نمیشه یا شاید هم متوجه هستند اما خودشان میخواهند جلوشان بگیرن بعد که فرار کردند میگن اختلاس گر بوده اند واعجبا واعجبا حداقل نمک رو زخم مردم نپاشید و این خبرها را پخش نکنید مگر بعد از وصول اموال بیت المال چون کیف و حالشو اونا میبرد ما هم دست از پا درازتر به کیسه های پر از پول اونها نگاه میکنیم که به داش گرفته اند و فرار میکنند. خدا به اسلام و مسلمین رحم کنه با این مسئولین بیعرضه.

  • علی
    0

    همه دستشون توی یه کله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها