نماینده مردم تهران در مجلس:

مردم خواهان حضور چهره نظامی در ریاست جمهوری نیستند/ملت در شرایط امروز به هیچ جریانی اعتماد ندارند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مردم ایران خواهان حضور چهره‌های نظامی در مسند ریاست جمهوری نیستند.

مردم خواهان حضور چهره نظامی در ریاست جمهوری نیستند/ملت در شرایط امروز به هیچ جریانی اعتماد ندارند

سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره ویژگی های رئیس جمهور آینده اظهار کرد: بدون شک رئیس جمهور آینده چهره ای جدید نیست و ما نمی توانیم یک چهره ناشناس را برای تصدی پست ریاست جمهوری تعیین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کسی که رئیس جمهور می شود باید عموم مردم نسبت به وی شناخت داشته باشند و آثار رفتاری و اجرایی خوبی از وی به جا مانده باشد تا اعتماد عمومی لازم برای حضور وی در مسند ریاست جمهوری فراهم شود چرا که مردم هیچگاه به یک چهره ناشناخته رای نخواهند داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر مردم به یک چهره جدید و ناشناخته در جریان انتخابات ریاست جمهوری اعتماد کنند در نتیجه فضاسازی های کاذب این امر صورت گرفته است از این رو باید فردی را برای تصدی پست مهمی چون ریاست جمهوری انتخاب کنیم که انسان شناخته شده ای باشد چرا که در کشور ما احزاب قوی و کارآمدی وجود ندارد از این اعتماد به یک فرد کم تجربه به هیچ وجه قابل قبول نیست.

عضو حزب اسلامی کار با انتقاد از عدم فعالیت احزاب در کشورمان به صورت منسجم و‌ قوی اظهار کرد: خوب بود در طی چهل ساله گذشته از عمر انقلاب اسلامی در جهت تقویت احزاب اقدامات موثری را انجام می دادیم.

جلودارزاده با بیان اینکه رئیس جمهور باید یک چهره شناخته شده باشد تاکید کرد: مردم باید به فردی مه اداره امور اجرایی کشور را برعهده می گیرد اعتماد کنند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور نباید فردی نظامی باشد خاطرنشان کرد: نظامی ها هروقت به قدرت می رسند زبان آنها تنها زبان قدرت است به گونه ای که در ۸ سال دولت احمدی نژاد حکومت با قدرت نظامی ها عجین شده بود و نتیجه ای برای ما در داخل و خارج از کشور نداشت.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: اگر نظامیان امنیت را با سایر اصول توسعه همراه کنند نتیجه خوبی حاصل خواهد شد ولی اگر نیت آنها تنها رسیدن به قدرت باشد این امر فایده ای نخواهد داشت.

عضو خانه کارگر درباره اینکه آیا میزان اصلاح طلب و اصولگرا بودن نامزدهای انتخاباتی در میزان رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری بعدی تاثیرگذار خواهد بود گفت: مطمئنا تاثیرگذار خواهد بود چون چهره اصولگرا در طی یکی و دو انتخابات اخیر امتحان خود را پس داده است اما جریان اصلاح طلبی نیز نمی تواند مردم را در شرایط امروز فی النفسه راضی و مطمئن کند از این رو چهره های شاخص این جریان باید وارد عمل شوند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • علی
    0

    نظامی و روحا نی .

  • افسوس
    0

    یک کلام هم از مادر عروس بشنوید

  • محمد
    0

    باسلام ریس جمهور باید تابع ولایت ونظام جمهوری اسلامی حافظ خون شهدا ومملکت جمهوری اسلامی باشد چه نظامی باشد وروحانی باشد چه عادی باید مقید نظام جمهوری اسلامی باشد وسلام

  • ع
    0

    وکیل الدوله ها همه با احمدی نژاد مخالف هستن

  • مسعود
    0

    حالا تا ۱۴۰۰خدا بزرگه

  • Sajjad
    0

    این اصلاح طلبا نون به نرخ روز خورند

  • خا
    0

    خخخخ راست گفتن عاقل اول حرفشو مز مزه میکنه بعد حرف میزنه ااان دولت فعلی اصلا به قدرت فکرنمیکند

  • ستارمرادی
    0

    چه اصلاح طلب چه اصولگرا فرقی ندارن هر دو یه مشت احمق اختلاسگرن خون مردم رو کردن تو شیشه

  • روح الله صدوق زاده
    0

    خانم نماینده بنده صراحتا عرض می کنم به شما که اگرشماتوان فکری داشتید ومی توانستید ازحیطه احساسات بیرون بیاییدقطعا که درفضای یک طرفه صحبت نمی کردید وچه بساکه جریان اصولگراراتضعیف می کنید بنده ازاینجا به شمامی گویم که درانتخابات آیندشماحتی نخواهیدتوانست اظهارنظرکنیددرباره اصولگرازیرا که دیگراجازه تخلف داده نخواهدشد وخواهیددیدکه مردم ازکدام قشربیزاراند ازقشراهل عمل یااهل حرف . والسلام علیکم العبدروح الله صدوق زاده

  • محسن
    0

    خانم بزرگوار شما هنوز نمی دونی احمدی نژاد هیچ وقت نظامی نبوده ولی آقای روحانی فرمانده پدافند هوایی کل کشور بوده

  • حسینی
    0

    این خانم هنوز نمیداند احمدی نژاد نظامی نبوده است این حسن روحانی بوده که تو ارتش بوده که یک کار درست که کرده ان هم حجاب در ارتش بود

  • سیدرضا
    0

    رفتن به مجلس با پول دادن ودر لیست قرارگرفتن نتیجه اش همینه که اطلاعات در مورد روحانی ندارد که ارتشی بوده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها