اتفاق عجیب؛ هت تریک العین در پنالتی

پشت پرده پنالتی‌های بادآورده العینی‌ها در دو بازی برابر استقلال و الهلال چیست؟

اتفاق عجیب؛ هت تریک العین در پنالتی

به گزارش خبر فوری ، یکی از مهمترین بازی های هفته پنجم لیگ قهرمانان در امارات در حال برگزاریست جایی که تیم العین به مصاف الهلال رفت. اما نکته عجیب این دیدار در نوع قضاوت است. العینی ها که در جریان دیدار برابر استقلال نیز یک پنالتی کاملا بادآورده به دست آورده بودند در این بازی نیز در به دست آوردن پنالتی خبرساز شدند و در اتفاقی نادر و عجیب تنها در نیمه اول موفق شدند سه بار داور را مجبور به اعلام پنالتی کنند.
در حالی که نیمی از زمان بازی در نیمه اول گذشته بود و مصاف دو تیم با یک گل به سود الهلالی ها در پیش بود اعلام اولین ضربه پنالتی عمر عبدالرحمن را پشت توپ قرار داد اما علی الحبسی موفق شد ضربه ستاره فوتبال آسیا را مهار کند. تنها چند دقیقه بعد دومین پنالتی نیز برای تیم میزبان گرفته شد و این بار برگ پشت توپ ایستاد و توانست بازی را به تساوی بکشاند.
اما این پایان کار نبود چرا که تنها یک دقیقه مانده به پایان بازی، یک ضربه پنالتی دیگر برای بنفش ها گرفته شد و این بار نیز برگ توانست توپ را تبدیل به گل کند تا پیش از پایان نیمه اول بازی را به سود تیم میزبان کند. اتفاقی که حرف و حدیث های فراوانی به دنبال خواهد داشت چرا که یکی دو خطا از پنالتی ها اعلام شده کاملا مشکوک بود.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها