شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • دلسوز
    0

    به کجا چنین شتابان؟؟؟!!! --- تا کی می خواهیم دین و مذهب را بازیچه ی من در آوردیهای تخیلات ذهن ناقص خود و هوی و هوسهای دلبخواه خویش قرار دهیم و پیوسته یک مشت دین فروش از خدا بی خبر را به مال و منال برسانیم؟؟؟!!! آیا هیچگاه به هشدارهای محکم و مفصل قرآن در این زمینه توجه کرده ایم که دریابیم این من در آوردیها بجز زیان و هدر دادن وقت و داراییهای مردم و عاقبت شوم هیچ بازده مثبت و سازنده و پویا برای جامعه اسلامی ندارند؟؟؟!!! چرا این ظلم بزرگ را به دین و مذهب با اصرار روا می داریم و خشم خداوند و بیزاری پیامبر (ص) و اهل بیت آنحضرت (ع) را با تحریف دین الهی تا ابد به جان می خریم؟؟؟!!! آیا یافته های نسنجیده ما از رسم و رسوم نیکان نا آگاه خطا پذیر خویش نزد ما از شناختهای خرد گرا و سرشت نشین فرهنگ اصیل دین داری قرآنی برتر اند که حاضر نیستیم به هشدارهای روشن و آشکار قرآن حتی لحظه ای گوش فرا دهیم؟؟؟!!! آیا لحظه ای با تأمل اندیشیده ایم که اصرار و شتاب وصف ناپذیر ما در پیروی از من در آوردیهای روز افزون بشری منسوب به دین و مذهب که در تضاد آشکار با آیات محکم و مفصل قرآن اند و با هیچ اصلی از اصول استدلال عقلی قابل اثبات نیستند ، با توجه به هشدارهای صریح قرآن چه عاقبتی برای ما خواهند داشت؟؟؟!!! تا کی می خواهیم با من در آوردیهای تحریف گر روز افزون ذهن قاصر محدود خود بنام رسول خدا (ص) و اهل بیت مظلوم آن حضرت (ع) این بندگان مقرب را از رفتار خویش که خود را جاهلانه و غافلانه منتسب به آنان معرفی می کنیم نزد خداوند شرمسار و سر افکنده کنیم و خشم تحمل ناپذیر خداوند را علیه خود بر انگیزیم؟؟؟!!! آیا واقعا می پنداریم که رفتارهای من در آوردی روز افزون ما بنام اهل بیت (ع) که هیچ دلیل قاطعی ازقرآن و عقل ندارند پاداش شایسته ی زحمات و فداکاریها و ایثار گریهای پیامبر و اهل بیت آن حضرت در راه تبلیغ دین الهی و در راه دفاع از این دین و ولایت مداری و مودت خدا پسندانه و پیروی صادقانه از وحی الهی است؟؟؟!!!

  • ناشناس
    0

    چگونه می توان با ترویج بد بینی مطلق بی ملاک و معیارهای علمی در تشخیص سره از ناسره ی گفتارها و تشخیص و جدا ساختن دوست از رقیب و خصم و دشمن به آینده ی علمی سازنده و پیشرفت و پویایی کشور و مردم خود اطمینان به دست آوریم؟؟؟!!! چرا و برای ارضای چه کسانی بدون ذکر علت منطقی و علمی خداپسندانه نظرات منطقی مردم دلسوز را با پشت کردن به قانون رسانه ها از صفحات پایگاه رسانه ی عموی خود پاک می کنید؟؟؟!!! چرا با این کارها و برای ساختن چه آینده ای برای خود و کشور و مردم عمدا کشور را به تاریکی علم ستیزی متضاد با قرآن و عقل سوق می دهیم ؟؟؟!!! خداوندا به عزت و جلالت قسمت می دهیم کشور و نظام اسلامی و رهبر ما را از شر جاهلان و غافلان و مغرضان و دشمنان در پناه امن خود حفظ کن و ما را توفیق قرآن شناسی و خرد گرایی و علم و عمل صالح عنایت فرما تا شایسته ی پناه امن تو باشیم.

  • ناشناس
    0

    گریز از قرآن چه دلیل خداپسندانه ای دارد؟؟؟!!! --- چرا ما با گریز از قرآن کریم ، که سخنان مستقیم خداوند دانای مطلق یکتای جهان آفرینش با بشر است و اصرار بر دوری از شناختهای سرشت نشین و حیات بخش فرهنگ اصیل دین داری قرآنی و تن دادن به ترفند پلید بغرنج و نامفهوم بودن قرآن فرصت پرسش گری دینی و مذهبی برای شناخت و تشخیص سره از ناسره های منسوب به دین و مذهب را که خارج از قرآن در تضاد و تعارض با این کتاب آسمانی و مخالفت با داده های اصول استدلال عقلی بما عرضه می شوند با عمد از دست می دهیم و از دستور خداوند مبنی بر تدبر خرد گرا در قرآن گستاخانه سرپیچی می کنیم و مفت آروز داریم که با پیامبر (ص) و اهل بیت آن حضرت (ع) و اولیای صالح خداوند در بهشت محشور شویم؟؟؟!!! شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی مانند: خدا شناسی ، پیامبر شناسی ، دین شناسی ، قرآن شناسی ، انسان شناسی ، رفتار شناسی و جهان شناسی ، که آشکار و سرشت نشین در قرآن آمده اند و هر متدینی پیش از پذیرفتن احکام و اعتقادهای غیر قرآنی که بنام دین و مذهب به او عرضه می شوند باید به این شناختها آگاه باشد تا به پذیرفتن حکم و اعتقادی که در تضاد با این شناختها است خود را گرفتار نکند و با تن دادن به گناه کبیره نسبت ناروا به خداوند و دین او دچار خشم خداوند و مجازات نابخشودنی پایان ناپذیر او نشود. قرآن کریم بی تردید قانون اساسی دین خداوند است و برای اطمینان از درستی و نا درستی سایر یافته های غیر قرآنی که به دین و مذهب نسبت داده می شوند این یافته ها را به این قانون اساسی باید عرضه کرد و هر چه همگن و هماهنگ با این قانون اساسی است باید پذیرفت و هر چه در تضاد و تعارض با آن است باید برای جلب رضای خداوند و خوشنودی او بی درنگ رد کرد. خداوند ما مسلمانان را برای دین داری درست و دوری از انحرافهای شیطانی که همیشه فرا روی خود دارند به قرائت و تلاوت و ترتیل و یاد آوری همیشگی سخنان سرشت نشین خود در قرآن کریم فرا خوانده است ؛ حال راست بگوییم تا چه اندازه برای نجات خود به این فراخوان الهی پایبند بوده و هستیم و خواهیم بود؟؟؟!!!

  • دلسوز
    0

    زنهار دین خدا را با تخیلات ذهن قاصر بشر در هم آمیزیم!!! --- مسلمانان حق ندارند بنام دین و مذهب و بر خلاف چهارچوبهایی که قرآن کریم برای برخورد با پیشوایان دین تعیین کرده است به تقلید از پیروان ادیان سابق بر اسلام با ابتکارهایی بیگانه با دین خداوند ، که بجز هدر دادن دادن وقت و داریی مردم و تثبیت محرومیتها و پر کردن جیب دین فروشان بازده دیگر اثبات پذیری ندارند ، به اصلاح به گرامی داشت این پیشوایان و مناسبتهای منسوب به آنان بنام دین و مذهب بپردازند. هشدارهای شدید قرآن کریم و ناتوانی عقل بشر از اثبات بی خدشه بازدهی مثبت این ابتکارات ، هرگز به بشر اجازه نمی دهند برای ارضای هوا و هوسهای تخیلی خود بجای خدا برای دین و مذهب تصمیم بگیرد. تعیین احکام و اعتقادات دین الهی و تعیین مراسم و مناسک و شعایر برای دین منحصر به خداوند است که دانا و توانای مطلق و آگاه به حقایق تمامی جزئیات جهان هستی است که خود آفریده است. قرآن کریم تاکید مکرر دارد که دانش بشر حتی دانش شخصی پیامبران و سایر پیشوایان دین بعلت محدود بودن تواناییها و نیازهای ذهنی هرگز قادر نیست برای دین داران بنام دین و مذهب احکام و اعتقادات و مراسم و مناسک و شعایر بسازد. هر منقوله یا حدیث و روایتی که در تضاد و تعارض با داده های سرشت نشین شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی خارج از قرآن حکم و اعتقاد و مراسم و مناسک و شعایری را بنام دین و ذهب توصیه می کند بعلت این تضاد و تعارض و بحکم عقل محال است سخن معصوم باشد بلکه از ساخته و پرداخته های ذهن دین فروشان از خدا بی خبر یا جاهلان و غافلان بیگانه با قرآن است حتی اگر بظاهر با سند معتبر نقل شده باشد.

  • دلسوز
    0

    به مدیر مسئول پایگاه خبر فوری / شنبه 25/01/1396 --- حذف بی منطق ، همه چیز را بد نام می کند --- خود را فریب ندهیم!!! حذف بی منطق نظرات علمی - منطقی مردم که نسبت به برخی موضوعات منتشره در رسانه ارسال می گردند هرگز به تزریق یکسویه اطلاعات این موضوعات به اذهان عموم کمک نمی کند بلکه محرومیت موضوعات منتشر شده از پایگاه علمی و عقلی را منعکس می سازد. اصرار رسانه ی عمومی بر رویه ی حذف نظرات علمی – منطقی ، رسانه را از داشتن پایگاه مردمی خرد گرا محروم می کند. نوشته یا گفته ی سالمی که در خود دلایل علمی دفاع از خویش را دارد از نظرات انتقادی منفی هرگز متأثر نخواهد شد بلکه چنین نظراتی سبب تقویت و رواج آن نوشته و گفته می شوند. در زمینه ی اعتقادهای غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب حذف نظرات علمی - منطقی مستدل که نسبت به این اعتقادها گفته و نوشته می شوند و مبارزه علیه این نظرات ، فاقد هرگونه ارزش علمی و انسانی است بلکه با در نظر گرفتن روش خداوند در برخورد با منتقدان مفاهیم قرآنی در قرآن در می یابیم که چنین حذفی حتی از ارزش الهی نیز محروم است و بی تردید به مرور زمان اینگونه حذف گستره ی مقبولیت مردمی چنین اعتقادهایی را کاهش می دهد و رفته رفته چنین اعتقادهایی را بد نام و از اعتبار می اندازد. باید این اصل را که ازدلایل اثباتی عقلی قاطع برخوردار است همیشه مد نظر داشت که دین الهی را ، که از جانب خداوند دانای مطلق خطا ناپذیر جهان آفرینش تعیین و به بشر ارسال گردیده ، هرگز نمی شود با افزودن فراورده های ساخته و پرداخته ی اندیشه و تصورات و تخیلات ذهن محدود و ناتوان بشر ، به بازیچه تبدیل کرد و جایز نیست با چنین افزوده های ناقص بشری این دین را آلوده و فربه و بغرنج ساخت که بجای هدایت به راه و صراط مستقیم خداوند ، متدینان را ندانسته و ناخواسته به راه های شیطانی گمراهی و جهالت سوق دهد. اعتقادهایی که خارج از قرآن بنام دین و مذهب به متدینان عرضه می گردند اگر با شناختهای سرشت نشین محکم فرهنگ اصیل دین داری قرآنی همگنی و هماهنگی نداشته باشند و نشود چنین اعتقادهایی را با اصول متین استدلال عقلی با دلایل بی خدشه به اثبات رساند ، این اعتقادها فاقد اعتبار اند و با دین الهی و سیره وسنت معتبر پیامبر (ص) و اهل بیت آن حضرت (ع) هیچ رشته خویشاوندی ندارند و نسبت چنین اعتقادهایی به این بزرگان نسبت نا روا و جعل و دروغ محض است. اصل ضرورت همگنی و هماهنگی اعتقادات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب شرط تخلف ناپذیر پذیرفتن هر اعتقاد بنام دین و مذهب است که اگر متدینان نسبت به این شرط بی تفاوت و سهل انگار باشند بنا به تاکید قرآن راه شیطان را رفته و اجر تمامی رفتارهای دینی خود را از دست می دهند و در قیامت به هلاکت ابدی پان ناپذیر دچار خواهند شد.

  • دلسوز
    0

    علم گریزی تمدنها را نابود می سازد --- هرگاه در رسانه های عمومی دیده می شود رویکرد مردم فهیم به سهم داشتن علمی - منطقی با نظرات خود نسبت به مقالات و نظرات گوناگون و تبادل نظر در این زمینه کم رنگ می شود یا کلا رنگ می بازد و رسانه ها و نخبگان فکری و مسئولان برای جلب توجه مردم و تشویق آنان به داشتن چنین رویکرد مثبت و سازنده ای جاذبه ساز نمی شوند باید نسبت به آینده ی کشور و آسیبهای احتمالی بی تفاوتی مردم نسبت به این آینده شدیدا نگران شد و دولت و نظام و نخبگان فکری کشور را به چاره اندیشی علمی جدی برای درمان این بیماری زیان بار مخرب فرا خواند. یکی از تعریفهای درست علم: فرایند تلاش در جستجوی حقایق زندگی و شناخت تاثیرهای مثبت و منفی این حقایق بر یک دیگر و تشخیص عوامل درونی و برونی این تاثیرها و چگونگی به کار گیری حساب شده و مثبت این عوامل بنفع زندگی است که توجه جدی و عمل به واقعیتهای این تعریف همیشه در طول تاریخ سبب پیشرفت و پویایی جوامع بشری بوده است. علم گریزی با هر دلیل و بهانه ای هیچگاه چشم انداز خوبی برای آینده جوامع بشری نداشته و همواره تمدنهای مثبت و سازنده ی بشر را به مرور زمان به سوی افول و نابودی سوق داده است. اصرار بر پایبندی به رفتارهایی که هیچ بازده مثبت و سازنده برای پیشرفت و پویایی زندگی بشر نداشته اند و نمی توان بازده چشم گیری را با اصول علمی برای آنها به اثبات رساند بی تردید یکی از عوامل تاثیر گذاری منفی و مخرب حقایق زندگی بر یک دیگر است. مروجان چنین اصراری به تسریع افول و نابودی تمدن مثبت و سازنده ی جوامع خود دامن می زنند و با این تخریب آشکار عرف انسانی خرد گرا نمی تواند برای این مروجان حقی در بهره وری از عضویت خود در جامعه قایل باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها