عبدالفتاح السیسی برای دومین بار رئیس‌جمهور مصر شد

نتایج اولیه شمارش آراء انتخابات مصر نشان می‌دهد عبدالفتاح السیسی بیش از 90 درصد آراء را کسب کرده و بار دیگر رئیس‌جمهور مصر خواهد شد.

عبدالفتاح السیسی برای دومین بار رئیس‌جمهور مصر شد

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، روند شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری مصر نشان می‌دهد عبدالفتاح السیسی 63 ساله بار دیگر به عنوان رئیس‌جمهور مصر انتخاب خواهد شد.

بر اساس گزارش وبگاه «الیوم السابع»، در این انتخابات عبدالفتاح السیسی با موسی مصطفی موسی رئیس حزب «الغد» با یکدیگر رقابت کرد و نتایج اولیه شمارش آرا نشان می‌دهد السیسی بیش از 90 درصد و موسی مصطفی کمتر از 4 درصد آرا را کسب کرده است.

نتیجه شمارش آرا در برخی حوزه‌ها منتشر شده اما جمع‌بندی آنها به صورت رسمی و کامل اعلام نشده است؛ انتخابات مذکور از دوشنبه هفته جاری آغاز شد و سه روز ادامه داشت (26 تا 28 مارس).

عبدالفتاح السیسی چهار سال پیش با کسب حدود 97 درصد آرا، پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری مصر نام گرفت و این دومین باری است که نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شده است.

رقبای جدی السیسی برای انتخابات فعلی هر کدام به نحوی از میدان به در شدند و پیش‌تر برخی گزارش‌ها حاکی از آن بود که پیروزی وی در این رقابت، تضمین شده است.

قرار است نتیجه نهایی و رسمی انتخابات ریاست جمهوری مصر، دوشنبه دوم آوریل (13 فروردین) اعلام شود.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها