کمالوند: امیدوارم مثل همیشه در تبریز خوب باشیم

 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: خاطرات خوبی از تبریز دارم و امیدوارم مثل همیشه در این شهر بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، فراز کمالوند، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز اظهار کرد:‌ خوشحالم سال را در شهری آغاز می‌کنیم که پر از خاطرات خوب برای من است. از این که به تبریز آمده‌ام و مقابل گسترش فولاد به میدان خواهیم رفت احساس خوبی دارم. گسترش فولاد با زحماتی که آقای زنوزی کشیده به بهترین تیم خصوصی ایران تبدیل شده است. مسابقه فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. ما فردا به جز زبیر نیک نفس که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده همه را در اختیار داریم. شناخت کافی از گسترش فولاد و تیم فیروز کریمی داریم و قطعا بازی جذابی خواهد شد. امیدوارم مثل همیشه در تبریز ارائه‌گر بازی خوب و تماشاگرپسندی باشیم.

او افزود: فوتبال آبادان مملو از شور و نشاط است. تیمی که دارای تماشاگرانی بسیار خونگرم و با هیجان جنوبی است و می‌توان گفت جزو معدود تیم‌هایی بودیم که همیشه ورزشگاهمان پر از تماشاگر می‌شد. با حمایت مردم آبادان و لطف خدا، نتایج بسیار خوبی گرفته‌ایم و مردم از صنعت نفت بسیار راضی هستند. تقریبا در هیچ یک از بازی‌هایمان صندلی خالی در ورزشگاه نداریم و خدا را شاکرم که رضایت هواداران نسبت به تیم جلب شده است. آن چیزی که از ابتدای فصل انتظارش را داشتیم، برآورده شده و اگر اتفاقات بازی با استقلال در جام حذفی نمی‌افتاد، فینالیست می‌شدیم. با این حال فکر می‌کنم نتایج و شرایط بازیکنان در سال اول حضورم در آبادان قابل قبول بوده است. صنعت نفت تیم نوپایی است و دومین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند اما خدا را شکر تیم ثبات داشت و همین که مردم آبادان از عملکردش راضی‌اند باعث رضایت من می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت همچنین با اشاره به آمار به جا مانده از مسابقه‌ها خاطرنشان کرد: صنعت نفت بعد از استقلال، پرسپولیس و سپاهان، چهارمین تیم از نظر مالکیت توپ بوده و حضورم در آبادان مثل روزهای ابتدایی حضورم در تراکتورسازی تبریز است. هیجانی که از سکوها به داخل زمین وارد می‌شود، موضوع راضی کننده‌ای برای ما است. جایگاه مطمئنی در جدول پیدا کرده‌ایم و عملکردمان هفته به هفته بهتر می‌شود. نفت آبادان از لحاظ هوادارانش بسیار به تراکتورسازی نزدیک است. امیدوارم راهی که در تراکتورسازی طی کردیم، در آبادان نیز طی کنیم و این تیم به یک قطب تبدیل شود. تیم‌هایی مثل صنعت نفت که از نظر تماشاگر بنیه قوی دارند، می‌توانند نتایج بهتری بگیرند. فکر می‌کنم امسال با تقویت تیم صنعت نفت، شانه به شانه تیم‌های بزرگ ایران پیش برویم.

کمالوند تاکید کرد: سه سال از بهترین روزهای زندگی‌ام را در گسترش فولاد گذرانده‌ام و فردا باید حواسم باشد که اشتباهی به سمت رختکن تیم میزبان نروم چرا که به ورزشگاه گسترش فولاد عادت کرده‌ام و هنوز نمی‌دانم فردا میزبانم یا مهمان. امیدوارم فردا وضعیت جوی و وزش باد برای ما مشکل‌ساز نشود. فیروز کریمی هم حق استادی بر گردن من دارد و با تفکرات او آشنا هستم.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها