تورهای مسافرتی بهترین گزینه برای سفرهای داخلی نوروزی به نقاط پرطرفدار گردشگری!

تورهای مسافرتی بهترین گزینه برای سفرهای داخلی نوروزی به نقاط پرطرفدار گردشگری!

به گزارش خبر فوری ؛ امروزه نوروز به عنوان فرصتی طلایی برای مسافرت هر ایرانی به اقسانقاط ایران مطرح است. در واقع کمتر ایرانی پیدا می شود که در تعطیلات نوروز در برنامه خود مسافرتی را پیش بینی نکند. جالب است بدانید که در سالیان اخیر تورهای مسافرتی نقش جایگاه ویژه ای در بین ایرانیان و سفرهای نوروزی آن ها پیدا کرده اند. در واقع تورهای مسافرتی بسته به اینکه هوایی یا زمینی باشند خدمات شایانی همون بلیط های چارتر و ارزان، برنامه های گردشگری و اقامت مسافرین در بهترین هتل ها با انتخاب مسافرین ارائه خواهند کرد. بایستی بدانید که وبسایت مرجع گردشگری گردشگری http://تورکیش-تورمشهد.com/ با همکاری معتبرترین آژانس های مسافرتی معتبر در سالیان اخیر در راستای رفاه حال گردشگران سعی نموده تا بهترین آفرها را برای تورهای مسافرتی داخلی ارائه نماید.

جزیره کیش با توجه به زیبایی های خاص خود همچون نگینی در آب های خلیج فارس می درخشد. این جزیره با برخورداری از جاذبه های فراوان گردشگری همواره در کانون توجه گردشگران داخلی و حتی خارجی قرار دارد. این جزیره از تفریحات آبی گرفته تا جاذبه های تاریخی همچون کشتی یونانی و شهر زیر زمینی کاریز که در خود جای داده و به محلی جذاب برای اقامت گردشگران در تعطیلات عید تبدیل شده است. وجود این همه زیبایی باعث شده تا تور کیش در بین تورهای داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار شود. بایستی توجه داشته باشید که در نوروز به دلیل استقبال و هجوم گسترده مسافرین به این جزیره نرخ پکیج های آن به مراتب بالا بوده و به مراتب برای کسانی که به دنبال آفرهای تور کیش لحظه آخری هستند اصلا به صرفه نخواهد بود که در نوروز به این جزیره سفر کنند چرا که با افزایش نرخ تورهای کیش در نوروز به طبع آن تورهای لحظه آخری این مسیر هم گران شده و هزینه هنگفتی را بر روی دست شما بر جای خواهد گذاشت.

نکته مهم دیگری که در مورد تورهای کیش در سالیان اخیر از اهمیت ویژه ای پیدا کرده است سفر علاوه بر تهران از شهرستان های بزرگ به کیش است که طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. در حقیقت با افزایش سفرها به کیش و شهرت این جزیره در سال های اخیر علاوه بر مبدا پروازها برای تهران از سایر کلان شهرهای دیگر هم برای رفاه حال گردشگران تورهای ویژه کیش برای علاقمندان به این جزیره در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال تور کیش از تبریز یکی از تورهای پرطرفدار کیش از شهرستان است که علاقمندان بسیاری را داراست. در واقع این تور در بین آذری زبانان عزیز طرفداران زیادی داشته و با استقبال خوبی مواجه می شود. همچنین تور کیش از اصفهان هم یکی دیگر از تورهای شهرستان است که علاقمندان بیشماری را در بین استان های مرکزی کشور پیدا کرده است.

شهر مشهد یکی دیگر از مقاصد گردشگران و مسافران داخلی و خارجی در ایام نوروز است که نظر بسیاری از علاقمندان به سفر را به سوی خود جلب می کند. این شهر در واقع از طرفی مد نظر شیفتگان امام رضا (ع) بوده و به عنوان یکی از دو شهر مقدس کشور مطرح بوده و از طرف دیگر با جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوان خود که در کانون توجه گردشگران در ایام نوروز قرار داشته و یکی از مسیرهای پر طرفدار در تعطیلات نوروز به حساب می آید. با توجه به ازدحام گردشگران این شهر در نوروز هر ساله لذا بالابودن نرخ های تور مشهد نسبت به سایر ایام سال امر طبیعی خواهد بود. بویژه آفرهای تور لحظه آخری مشهد که در این ایام سر به فلک کشیده و خرید آنها اصلا به صرفه نخواهد بود. در واقع با توجه به ماهیت این تورها که در لحظات آخر ارائه تور (حداکثر 72 ساعت قبل از شروع تور) توسط آژانس های مسافرتی سودجو ارائه می شوند که گهگاهی از گرانی نرخ ها در ایام نوروز سوء استفاده نموده و این تورهای خالی مانده را با قیمت های گزافی به مسافرین از خدا بی خبر می فروشند. البته همیشه هم این تورها گران نخواهند بود. و در برخی موارد آژانس های مسافرتی مجبور به پایین آوردن قیمت ها برای پر کردن تورهای خالی مانده خواهند شد.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها