ساداتی‌نژاد: نسبت به کالای ایرانی با تعصب برخورد کنیم

نماینده مردم کاشان گفت: حمایت، خرید و افزایش کیفیت کالای ایرانی یکی از مباحث اساسی و اصلی در اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبر فوری ؛ سیدجواد ساداتی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال را مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری کردند که در راستای شعارهای سال های گذشته در حوزه اقتصاد و تولید و اشتغال و حمایت از معیشت است. شعار امسال، فوق العاده مهم است و تکمیل کننده زنجیره مباحثی است که مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی به آن پرداخته اند.

وی افزود: حمایت، خرید و افزایش کیفیت کالای ایرانی یکی از مباحث اساسی و اصلی در اقتصاد مقاومتی است و باید نسبت به کالای ایرانی با تعصب برخورد کنیم و نسبت به وجود کالای داخلی در سبد خانوار حساسیت داشته باشیم.

نماینده مردم کاشان تصریح کرد: مقام معظم رهبری اشاره کردند شعار امسال فقط برای مسئولان نیست و همه آحاد ملت ایران مخاطب آن هستند. هر ایرانی غیرتمند و شرافتمند باید نسبت به خرید کالای ایرانی حساسیت داشته باشد و از این جهت مهم است که خرید کالای ایرانی، اشتغال پایدار و اشتغال جدید ایجاد می کند و حلقه پایداری تولید و اشتغال را با هم غنا می بخشد و همه باید در این مسیر حرکت کنیم.

ساداتی‌نژاد تاکید کرد: تولید کنندگان باید برای افزایش کیفیت محصول تلاش کنند و کارگران با دقت و ظرافت به تولید کالای با کیفیت و با دوام بپردازند. شعار امسال همه شهروندان را مخاطب قرار داده است، شهروند عادی، زنان خانه دار، کارگر کارخانه، معلم مدرسه، استاد دانشگاه، مهندس ناظر بر تولید، کارفرما و وارد کننده مواد اولیه همه چیز باید با کیفیت باشد و هیچ کس خارج از دایره عمل به شعار سال نیست.

وی گفت: مسئولان حوزه های مختلف نظارتی و حمایتی، باید نظارت بیشتری بر کیفیت کالای ایرانی داشته باشند و با حساسیت نسبت به تولید کالاهای که در کشور تولید می شود، نظارت کنند. دستگاه های دولتی به خرید کالای ساخت داخل اقدام کنند تا کالای ایرانی، کیفیت یافته و عزیز شود و به بازارهای جهانی راه پیدا کنند و این شدنی نیست مگر همه دست به دست هم بدهیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر کالای کره ای بازار جهان را تصاحب کرده است به خاطر حمایت مردم بوده که از اول کالای داخلی استفاده کرده اند. امروز خرید کالای ایرانی خدمت به ایران، اشتغال و پایداری آن است و این اتفاق باعث ارزشمندی تولید و افزایش کیفیت می شود.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    هرکه پولش زیاده وبادآورده است میخوادبریزش دور جنس ایرانی بخره .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها