خیابان غذا در مشهد افتتاح شد

جشنواره خیابان غذا در بلوار شهید باهنر مشهد تا هفدهم فروردین از ساعت ۱۷ تا ۲۳ پذیرای شهروندان، زائران و گردشگران نوروزی است.

خیابان غذا در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبر فوری ، شب گذشته و با حضور معاونت فرهنگی شهرداری و برخی از اعضای شورای شهر مشهد مقدس، اولین خیابان غذا در خیابان باهنر مشهد افتتاح شد.

سخنگوي شوراي عالی استانها و عضو شورای شهر مشهد مقدس در حاشيه اين مراسم درباره هدف شهرداری و شورای شهر از برپایی این خیابان، به خبرنگاران گفت: مهمترین هدفی که از برپایی این دست بازارها می توان پیگیری کرد، ایجاد یک فضا و یک بستر شادی و نشاط خانوادگی است. ما در مشهد از این نوع اماکن و ظرفیت ها خیلی کم داریم. این که افراد خانواده بتوانند دست در دست هم و در کنار شادی کنند و پر نشاط باشند یکی از مهمترین اهداف معاونت فرهنگی در دوره جدید شهرداری مشهد است.

امیر شهلا نقش شب بازارها را در ایجاد گعده های خانوادگی خیلی زیادی دانست و اضافه کرد: از آنجا که در طول روز همه اعضای خانواده درگیر مشاغل و امورات خودشان هستند، معمولا شب ها برای دور هم نشستن های خانواده گی فرصت می شود. این نوع شب بازارها به ویژه، بازار غذا می تواند این فرصت را فراهم کند که اعضای خانواده در کنار هم، شاد باشند و لحظات و دقایق خودشان را با هم سپری کنند.

عضو شورای شهر، ادامه داد: امیدوارم که این دست بازارها از یک منطقه شهری تجاوز کرده و گسترده تر شود و چتر خودش را در همه مناطق ۱۳ گانه مشهد باز کند و به فراخور ماه ها و موضوعات مختلف و همچنین مناسبت هایی که ما در ماههای مختلف داریم، ان شاالله بتوانیم از این دست فستیوال ها را در نقاط مختلف شهر برگزار کنیم.

شهلا از برنامه های شهرداری و شورای شهر برای افزایش این نوع برنامه ها در سال ۹۷ خبر داد و گفت: این یک مقدمه و یک شروعی بر برنامه های خیابانی ما هست، نمایش های خیابانی، گالری های خیابانی، بازارچه های خیابانی، شب بازار های خیابانی ان شاالله در طول سال ۹۷ با این استقبالی که داریم از مردم میبینیم. ان شاالله گسترده خواهد بود و در طول سال به فراخور موضوع هر روز و هر ماه ان شاالله بتوانیم برگزار کنیم.

گفتنی است: جشنواره خیابان غذا در بلوار شهید باهنر مشهد تا هفدهم فروردین از ساعت ۱۷ تا ۲۳ پذیرای شهروندان، زائران و گردشگران نوروزی است.

13

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها