فراخوان انتخاب پروژه های صرفه جویی انرژی برای برخورداری از وام های کم بهره

پروژه

فراخوان انتخاب پروژه های صرفه جویی انرژی برای برخورداری از وام های کم بهره

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، پروژه " بهره ­وری انرژی در صنایع کلیدی ایران" با همکاری سازمان یونیدو (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) و شرکت بهینه ­سازی مصرف سوخت در حال انجام است و مکانیسم مالی مناسب (اعطای وام­های کم بهره) را با همکاری بانک پاسارگاد برای تشویق صنایع در اجرای طرح­های صرفه­ جویی انرژی در دستور کار خود قرار داده است.

تسهیلات مذکور به تعداد محدودی از طرح­های صرفه­ جویی انرژی که در قالب ارزیابی­های فنی و مالی پذیرفته شوند، اعطا خواهد شد. از واحدهای صنعتی دعوت می­شود در صورت تمایل به مشارکت، فرم ارزیابی پروژه را تکمیل و حداکثر تا تاریخ 30 فروردین 1397 به آدرس­های الکترونیکی n.shekari@unido.org و azadmehr@ifco.ir ارسال نمایند.

تاییدیه دریافت فرم­های تکمیل شده حداکثر تا 3 روز کاری به آگاهی خواهد رسید. طرح­هایی که حایز شرایط اولیه نیستند، در فرایند ارزیابی قرار نخواهند گرفت. همچنین اطلاعات مورد نیاز بیشتر برای ارزیابی نهایی طرح­ها، متعاقبا از ارایه دهندگان درخواست می­ شود.

بر اساس شرایط اولیه طرح­های صرفه ­جویی انرژی، میزان کل سرمایه‌گذاری کمتر از 600 هزار دلار، زمان اجرای طرح کمتر از یکسال و بازگشت سرمایه ساده‌شده کمتر از 3 سال در نظر گرفته شده است و همچنین طرح‌های صرفه‌جویی سوخت در اولویت خواهند بود.

40

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها