نبايد شكاف ⁩و⁧ اختلاف بين نيروهاي سياسي نظام ادامه پيدا كند

اسحاق جهانگیری در توییتی نوشت:يكي از چالش هاي پيش روي كشور ⁧ گسست اجتماعي ⁩ است. نبايد بگذاريم ⁧ شكاف ⁩ و ⁧ اختلاف بين نيروهاي سياسي نظام ادامه پيدا كند.

نبايد شكاف ⁩و⁧ اختلاف بين نيروهاي سياسي نظام ادامه پيدا كند

به گزارش خبر فوری به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری شامگاه یکشنبه در در صفحه توئیتر شخصی خود نوشت : ما نیازمند انسجام، همدلی و وحدت در داخل کشور هستیم که ساز و کار آن هم گفت وگوی ملی است.
جهانگیری همچنین در توئیتر دیگری نوشت: در برخی مسایل نظیر مساله حصر در جریان هستم که دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در حال کار است و دستوراتی هم صادر شده است.
وی افزود: همه باید کمک کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن این مساله حل شود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مسعودزهراکار
    0

    روحانی بااجرای سیاست ضداسلام ونظام ورهبری جایی برای همدلی وانسجام بین مسولین وجناحا ونیروها مسلح باقی نزاشته

  • ناشناس
    0

    رابطه ی دولت و ملت چگونه باید باشد؟ --- آی کاش جناب آقای جهانگیری معاون اول محترم ریاست جمهوری چاره و تدبیری را برای جلو گیری از تعمیق شکاف میان ملت ... و مسئولان ... می اندیشیدند و ملت را از رنجها و دردهای جانکاه و معنویت زدای بی درمان این شکاف می آسودند. بزرگترین خطای دولتها توهم داشتن اختیارات مطلق تصرف در ثروتها و داراییهای کشور با نادیده گرفتن سهم حیاتی و ضروری معیشت و آسایش و آرامش روز و همیشگی اقشار ملت در این ثروتها و داراییها است که بی تردید این خطا ملت را از دولت و مسئولان با خصومت و نفرت جدا می سازد. خداوند منان جهان آفرینش با این که خود هیچ نیازی به پایبندی بشر به دستورهای الهی ندارد چه الطاف کلان محسوس و نامحسوسی را برای وجود بشر پایبند به دستورات الهی همواره فراهم می سازد. دولتها نخستین مسئولان زمینی موظف به رساندن این الطاف به بشر اند و می باید با امانت داری و پاسخگویی این وظیفه ی خطیر خود را ظابطه مند و با نظم و قانون انجام دهند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      باید بسیار افسوس خورد در حالی که دشمنان دین و نظام و انقلاب اسلامی و بدخواهان وطن فروش و برخی از وابستگان به نظام که خدا را فراموش کرده اند تمام تلاش خود را برای بر اندازی ارزشهای انقلاب متمرکز ساخته اند هیچ آثاری از همت برای دفاع از ارزشهای بحق انقلاب در مقابله با یاوه گوییها و سم پاشیهایی که در رسانه های داخلی و خارجی و در شبکه های اجتماعی علیه این ارزشها منتشر می گردد از جانب دین شناسان و میلونها مردم وفادار به انقلاب در رد ترفندهای باطل یاوه گویان و بدخواهان در صفحات نظرات مردمی رسانه ها دیده نمی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها