نامه نمایندگان به دولت درباره ضرورت به کارگیری پیام‌رسان‌های داخلی

نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت:عده‌ای از نمایندگان مجلس برای به کار گیری پیام رسان داخلی در کشور، نامه‌ای امضا کرده اند که دولت از پیام رسان داخلی حمایت کند

نامه نمایندگان به دولت درباره ضرورت به کارگیری پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش خبر فوری به نقل از میزان، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، درباره ضرورت حمایت و استفاده از پیام رسان‎‌های داخلی در کشور اظهار‌داشت: حفظ و تامین امنیت برای هر کشوری، جزو ضروریات است و به تعبیر عامیانه از نان شب هم واجب‌تر است.

نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: همانطور که شاهد بودیم ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر در کشور، با خط‌دهی از سوی برخی کانال‌های ضد انقلاب در فضای مجازی، صورت گرفت.

وی با بیان اینکه عقل حکم می‌کند یک پیام رسان داخلی در کشور داشته باشیم، تصریح کرد: عده‌ای از نمایندگان مجلس برای به کار گیری پیام رسان داخلی در کشور، نامه‌ای امضا کرده اند که دولت از پیام رسان داخلی حمایت کند و پای کار بیاید و امیدواریم این مهم رخ دهد.

حسینی‌کیا اضافه کرد: با استفاده از پیام رسان داخلی، شبکه‌های مجازی خارجی که توسط آن‌ها جاسوسی صورت می‌گیرد، کنار می‌روند، البته یک پیام رسان قوی داخلی که بتواند در طراز پیام رسان خارجی مورد اقبال مردم باشد، می‌تواند مشکل را حل کند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • افشین رستمی
    0

    این نماینده مجلس فکر مردم نیست که تلگرام فیلتر بشه من خرج خودم رو دیگه نمیتونم در بیارم مملکتی که از یه پیام رسان اینقدر هراس داره نمیتونه با پیام رسان داخلی کمکی کنه ما با فیلتر شکن به کار خود ادامه میدیم

  • فرح ناز بایرامی
    0

    خواهشمندم به نماینده مجلس که اسرار دارد از پیام رسان داخلی استفاده شود بگویید الان در کشور ما بیشتر جوانان به علت بیکاری پناه بردن به ایجاد شغل ازطریق کانال تلگرام وازاین راه تونستن کمی روی پای خود بایستن بافیلتر تلگرام بیشترین اسیب رو همین جوانان خواهند دید چون در کشور مردم ازپیام رسان داخلی استفاده نمیکنن من مادر جوانی هستم که تونسته ازطریق تلگرام برای خودش شغل ایجاد کنه خواهش میکنم مارو دیگه به دردسر نندازین الان باید یه اشنا داشته باشی تا بتونی استخدام بشی پسر من باداشتن مدرک کارشناسی بیکار بود الان تونسته باایجاد کانال تلگرام تاحدودی روی پای خود بایسته ممنونم از گروه خبری

  • علی
    0

    با جایگزینی پیام رسان داخلی به جای تلگرام موافقم.. و با جایگزینی مسؤلین و نمایندگان مجلس با افراد دلسوز مثل شهید باکریها هم خیلی بیشتر موافقم.

  • احسان
    0

    خیلی زرنگید، تا دیدین گند کاریاتون داره لو میره به فکر پیام رسان داخلی افتادین. چقدر شماها حقیر و پست هستید.

  • ناشناس
    0

    چگونه در انتخاب نوع و تقویت نقش رسانه عمومی موفق شویم --- رسانه ی عمومی نقش حیاتی و سرنوشت ساز در جهت دهی به حرکت جوامع بشری دارد و باید تعریفهای نسبتا جامع و مانع از عوامل دخیل در تشکیل رسانه ی عمومی و شناخت نوع و جهت تاثیر این عوامل بر هم و تشخیص ابزارهای تقویت و تضعیف یا خنثی سازی این تاثیر را داشت تا بتوان در اولویت دادن به انتخاب نوع و نقش رسانه موفق بود. نبود تعریفها و شناختهای مذکور سد راه موفقیت کار آمد سازنده و پویا در انتخاب و بهره برداری مطلوب از نوع انتخاب شده ی رسانه عمومی و هدر رفتن امکانات و سایر هزینه های مبذول در این زمینه خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها