تایلند یکی از مقاصد گردشگران ایرانی در تعطیلات نوروز

کشور تایلند در سالیان اخیر با توجه به گسترش فعالیت های خود در زمینه صنعت گردشگری توانسته جایگاه ویژه ای را در بین علاقمندان کسب کند.

تایلند یکی از مقاصد گردشگران ایرانی در تعطیلات نوروز

به گزارش خبر فوری ، طبق آمار و ارقامی که اخیرا از طرف سازمان جهانی صنعت گردشگری اعلام شده، تایلند از سراسر دنیا علاقمندان ویژه ای را هر ساله در چهار فصل سال به سوی خود می کشاند. این کشور با توجه به مراکز تفریحی جذاب و استثنائی خود همواره در بین ایرانیان نیز از محبوبیت خاصی در سال های گذشته برخوردار بوده است. از این رو آفرهای تورهای تایلند در ایران مخاطبین بسیاری پیدا کرده است.

نوروز از آنجا که عیدی باستانی ما ایرانی هاست لذا اکثر هموطنان در ایام نوروز درصدد برنامه ریزی برای سپری کردن سفری نوروزی جذاب برای خود هستند. از سوی دیگر با گسترش خدمات مسافرتی برای مسافرین و گردشگران از سوی وبسایت ها و شرکت های مسافرتی برای مسیر تایلند در ایران نیز بر تعداد طرفداران کشور تایلند هر ساله افزوده شده است. شاید انتخاب تور تایلند بویژه در ایام پر ترافیک سال مثل نوروز با قیمت های استثنائی یکی از رویاهای اکثر هموطنانمان برای سفر به این کشور هیجان انگیز باشد. وبسایت جامع گردشگری thailandtor.com مفتخر است تا با همکاری آژانس های مسافرتی معتبر تهران با ارائه آفرهای تور تایلند لحظه آخری به عنوان تورهای مسافرتی ارزان ویژه برای علاقمندان تایلند سفری جذاب و در عین حال راحت را قم زند.

در بین نقاط دیدنی تایلند پوکت و پاتایا بیشتر در معرض عموم مسافرین و گردشگران قرار دارند. البته پایتخت تایلند یعنی شهر بانکوک که بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر این کشور است هم طرفداران بیشماری را داراست اما به طور کلی در بین ایرانیان تور پوکت و تور پاتایا طرفداران بیشتر نسبت به سایر تورهای این کشور دارند. بایستی توجه داشته باشید که تورهای پوکت و پاتایا مزایا و معایب خاص خود را دارا هستند. پوکت در واقع مجموع الجزایری بکر با طبیعت بی نظیر در کشور تایلند است که مناظر ظبیعی زیبای آن چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. این جزیره علاوه بر نقاط بکر بسیار دارای مراکز تفریحی ویژه ای هم هست که بهانه ای برای جذب علاقمندان تایلند به این جزیره دیدنی خواهند بود. وجود این همه زیبای در این جزیره باعث شده که علی رغم گران بودن تور پوکت نسبت به تورهای پاتایا و بانکوک باز هم علاقمندان بیشماری را در بین گردشگران سراسر دنیا و ایرانیان را داراست.

پاتایا هم که به شهر معاید تایلند معروف است با دارابودن مکان های مقدس بسیار و البته شلوغ و پر از هیجان به عنوان یکی از مقاصد گردشگران بیشمار کشور تایلند مطرح است. وجود محلات و خیابان های شاد و تفریحی به این شهر جلوه های ویژه ای بخشیده و این شهر را در کانون توجه گردشگران قرار داده است. البته با توجه به ساحلی بودن این شهر وجود سواحل یبای مرجانی در گوشه و کنار پاتایا هم در جذب علاقمندان به سمت و سوی آن نقش بسزائی را داد. این شهر به قدری زیباست که اولین سفر شما به این شهر مطمعناٌ آخرین سفر نخواهد بود. وجود این همه زیبایی وصف ناذیر در این شهر و از طرف دیگر ارزان بودن تور پاتایا باعث می شود تا بسیاری از مسافرین و بویژه ایرانیان، پاتایا را به عنوان مقصد نهایی خود برای گذراندن تعطیلات و مسافرت خود در کشور تایلند انتخاب کنند. در واقع پیشنهاد ما به بسیاری از گردشگران که به دنبال سفرهای هیجان انگیز تکرارنشدنی با یه دنیا شور باورنکردنی در کشورهای جنوب شرقی آسیا هستند این است تا برای یکبار هم که شده در سفر به کشور تایلند گشت و گذار به شهر دیدنی ساحلی پاتایا را از دست ندهند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها