رحیم‌مشایی بازداشت شد


26 اسفند 1396 - 20:10
رسانه های نزدیک به رییس دولت های نهم و دهم مدعی شدند وی دقایقی پیش در منزلش بازداشت شده است.

به گزارش خبر فوری، مشایی دو روز پیش در حرکتی اعتراضی حکم حمید بقایی را در برابر سفارت انگلیس به آتش کشید.

اسفندیار رحیم‌مشایی پس از آنکه در سال ۸۸ احمدی‌نژاد او را به عنوان معاون اول انتخاب کرد و با مخالفت رهبر انقلاب مواجه شد، به عنوان سرحلقه جریان انحرافی شناخته می‌شود.

18

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
نظرات 45
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سهیل. ش 0 0 پاسخ 1397/1/1 -01:04

به نظر من تنها کسی که انقلابی ماند و شعارهای اول انقلاب رو تا آنجا که توانست به نفع محرومان به اجرا گذاشت. آقای دکتر احمدی نژاد بود. در حال حاضر برای بهتر شدن اوضاع نا بسامان مملکت فقط باید آقای احمدی نژاد تمام امور اجرایی کشور را به دست بگیرند. (تمام امور اجرایی کشور) انشاالله خداوند متعال ایشان را برای مردم ایران حفاظت نماید.

مهدیmto 0 0 پاسخ 1396/12/29 -22:06

امیدوارم خداوند متعال نگهدار اووزنوبچههاش باشه چون دکتر احمدی نژاد مثل بعضی ها دزد نیست دولتیها نمی تونن ببینمش بهترین رئیس جمهوری که کشور ایران داشت دکتر محمود احمدی نژاد بود که خداوند همیشه نگهداریش باشه انشالله خدا نگهداریش باشه و شو رای نگهبان باید جوابگوی افکار عمومی ایران باید باشه خدا خودش نگهدارشه و شر اشرار وکید کفار به خودشون برگرده

حسین 0 0 پاسخ 1396/12/29 -11:02

سلام بنظرم تنها رییس جمهوری بود که هم از نظر جرات و شهامت در مجامع بین الملل حرفش رو پیش می برد و مراکز هسته ای کشور رو احیا کرد و همه مردم فقیر از ایشون حمایت می کنن

مصطفی ب 0 0 پاسخ 1396/12/29 -09:12

با سلام به نظر من تنها کسی که حامی مظلومین بود احمدی نژاد بود سهام عدالت یارانه و مسکن مهر هر جا میرفتی کار بود الان چی کجازمان احمدی نژاد برنج هندی هشتاد هزار تومان شد قند پنج هزار چایی پنجاه هزار تومان بله برا مرفه ها پ پولدرا و چاپلوسا روحانی خوبه چرا حرفی از برادر روحانی که وامی بهش داده ماهی نوزده میلیارد سودش میگیره نیس چرا از جهانگیری و برادرش نمیگن چرا اگه دلسوزی مثل احمدی نژاد میاد میخان برش دارن چون مثل روحانی هر روز به فکر رنگ ریشش نیس متاسفم

یه ایرانی 0 0 پاسخ 1396/12/27 -21:51

برای چی نظر من و به اشتراک نزاشتید، واقعا ازتون بدم میاد، مرد نیستید، حیف اسم مرد که روتون گذاشتید..

مهدی خوشکار 0 0 پاسخ 1396/12/27 -16:19

با سلام به نظر من آقای احمدی نژاد آدم بسیار محترمی هستش.من شخصا در دوره احمدی نژاد سر کار رفتم .چرا در دولت اون آنقدر کار ایجاد شد.چرا آلان تمام شرکتها دارن بسته میشن.کجا میبینید دارن شرکت میزنن. در دوره ایشون مسکن ایجاد شد کسایی که در خواب خونه دار شدن را نمیدیدن صاحب خانه حالا به قول بعضی قوطی کبریت شدن. نباید نمک کور باشیم. ایکاش ایشون باز هم ریس جمهور میشد.خداوکیلی در دوره دوم ایشون لیبرالها نگذاشتن ایشون کارشو انجام بده .چون طرفدار طبقه کم درآمد بود.یادمه یه روز یه نفر شرکت سر کار اومد گفتش شرکت قدیم ما ما رو بیرون کردن گفتن برید هر وقت این احمدی نژاد رفت دوباره بیاید سر کار.این یعنی چی؟به نظر من خراب کردن ایشون بین مردم .حالا چرا الان اومدن اینها رو گرفتن .اگر دزدی کردن خوب زودتر می گرفتن. دیپلمه از رشت

راستین یگانه دوست 0 0 پاسخ 1396/12/27 -14:20

فعلا قدرت و ثروت دست دولتمردان دروغگو است چرا جرات نداشتند دادگاه بقائی را علنی برگزار کنند اورا ظالمانه محاکمه کردند اگر ایشان بعلت اعتصاب غذا شهید شود همه مسئولین محکوم هستند درود بر احمدی نژاد .

ما اسماعیل چ 0 0 پاسخ 1396/12/27 -12:48

چکارکنم

محمدجوادخلج 3 5 پاسخ 1396/12/27 -12:17

من خودم دوبار به احمدی نژاد رای دادم و از رایم هم پشیمون نیستم ولی آقای احمدی نژاد رو الان قبول ندارم. چون داره کثیف کاریهای اشناهاشو پنهان میکنه و درست مثل گروه خوارج شدند. انشالله بقایی و مشایی دست از وطن فروشی بردارن و بیت المال دزدی بردارند......راه همان راه علیست ...رهبر حق سید علی ست

احمد 1396/12/28 -17:07

جناب خلج دو تا از کثیف کاریهای بقایی و مشایی را نام ببر؟ مسلمان واقعی بدون سند ومدرک نباید به دیگران تهمت بزند.اگر سند داری لطفاً رو کن .ما هم حرف تو را قبول میکنیم.

ناشناس 4 2 پاسخ 1396/12/27 -12:13

من که حامی و طرفدار دکتر احمدی نژادم و با اطرافیانش کاری ندارم خود دکتر احمدی نژاد پاک هستند و شجاع و نترس ، مثل این رییس جمهور الان نیستند هر روز ریشش رو یه رنگ بکنند. در دوران دکتر احمدی نژاد بودیم که ماهواره پرتاپ شد و خیلی پیشرفت ها حاصل شد و این پیشرفت ها باعث شد دشمنان برنامه تحریم را برایمان تدارک ببینند.

کاربر ناشناس 7 1 پاسخ 1396/12/27 -10:19

دولت بعدی اینشالله دولتی باشه که بیفته به جون این دولت و همه اختلاسگرا و نجومی بگیرا و به هولوفدونی بندازه الان که دارن میخورن و کسی هم جلودارشون نیست ولی اینشالله که اب خنک رو هم پشت سرش،میخورن

ناشناس 7 2 پاسخ 1396/12/27 -02:57

درود بر آقای احمدی نژاد شمایی که از این دم میزنید که احمدی نژاد چیکار کرد،بگو چیکار نکرد تازشم تو این چند سال روحانی تو این مملکت بجز بیکاری و اوضاع بد اقتصادی چی آفرید

مهدی 1396/12/27 -12:13

اوضاع بد رو احمدی نژاد درست کرد با این یارانه اگه به جای اینکه ماهی 45هزار بده کار ایجاد میکرداین اوضاع به وجود نمی اومد و همون یارانه هم باعث شد تورم زیاد بشه یک کیسه برنج از 20تومن شد 60تومن شب می خوابیدی صبح بلند میشدی همه چیز گران شده بود

احمد 1396/12/28 -17:10

یارانه ها هدفمند شدند این بهترین تصمیم بعد از انقلاب بود که روحانی مخالف آن است. لطفاً من یک مسکن اجتماعی از دولت روحانی گرفتم.کسی خریدار هست.فروشنده ام متری 500هزار آپارتمان (130 متری)!!!!!!!!!!!!!!

صادق ملکی 7 1 پاسخ 1396/12/27 -00:40

‏هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد هم رونق زمان شما نیز بگذرد باد خزان نکبت ایام ناگهان بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد ‏آن کس که اسب داشت، غبارش فرونشست باد سُم خران شما نیز بگذرد در مملکت که غرش شیران گذشت و رفت این عوعو سگان شما نیز بگذرد...

مرتضی 2 11 پاسخ 1396/12/27 -00:34

الحمدولله چشم و گوش فتنه کور و کر شد . ان شاالله سر فتنه را هم قطع کنند . قوه قضائیه خوب و به موقع عمل کرد که این عمله مواجب بگیر بریتانیا و صهیونیست را بازداشت کرد .

مهدی 4 0 پاسخ 1396/12/26 -23:39

بجا مسخره کردن پیاما ونظراتو بذارید .

ز 4 11 پاسخ 1396/12/26 -23:34

من همیشه کارها وشجاعتهای آقای احمدی نژاد را می ستودم .واعتقاد داشتم تنها رییس جمهوری بودن که توی ایران تحول آفریدند ولی ای اواخر رفتارهایی از خودشون نشون دادن که ما را ناامید کردن مخصوصا ایستادگی در مقابل مواضع ولایت فقیه

مسعود 9 2 پاسخ 1396/12/26 -22:37

زنده باد بهار ظلم هیچ وقت پایدار نخواهد بود فاسدان رسوا خواهند شد بهار خواهد امد

محمد 13 0 پاسخ 1396/12/26 -22:16

تو هر دولتی چند تا نخاله پیدامیشه اگه مشايي دولت قبل بد بود در دولت الان به نظر من همه از دم فاسد هستن و درد مردم مظلوم رو نمیفهمن درود بر احمدی نژاد یاور و دلسوز مردمی ایران.

حسین 2 8 پاسخ 1396/12/26 -22:11

ای کاش قوه قضائیه به جای برخورد های سیاسی و بسیار با تاخیر بدون هیچ ملاحظه ای محاکمه علنی برگزار می کرد تا ماهیت دولت سراسر دروغ بهار برای مردم مشخص میشد

سلطانی ناصری 7 2 پاسخ 1396/12/26 -21:50

چراخدمتگزاران واقعی نظام راذبح می کنند.منافع چه کسانی تامین می شود.وکشورراازداشتن کارگزاران لایق وبا تجربه محروم می کنند.ومنافع غرب وانگلیس تامین می شود.وکشورعقب نگه داشته می شود.استعمارپیرخوب بلدکارش راانجام بدهد.

مجید پلنگ 8 3 پاسخ 1396/12/26 -21:37

زنده باد احمدی نژاد ایران همه عاشق دولت بهار

مهدی 10 1 پاسخ 1396/12/26 -21:37

مردم دیگه گول شعار و دروغ های مسئولین رو نمیخورن. تنها دولتی که به فکر مردم بود دولت نهم و دهم بود. از ساخت راه و جاده و ساختمان و رشد کشاورزی ارگانیک گرفته تا رشد و پیشرفت در عرصه علم های نوین و سیاست های اقتدارگرایانه ایران. قطعا با زور و دروغ نمیتوان خوبیهای ایشان رو نابود کرد.مردم دارن میبینند کی ظالمه و این ظلم روی خون شهدا داره حرکت میکنه و قطعا خدا نابودگر بزرگیه.

جابر 7 2 پاسخ 1396/12/26 -21:25

کسی که واسه این ملت کار کرد احمدی نژاد بود و بس

هادی الله یاری رزنی 5 1 پاسخ 1396/12/26 -21:09

محمود احمدی نژاد دوستت دارم...خدا حفظت کنه...

حسابی 3 1 پاسخ 1396/12/26 -21:08

واقعا مخ ندارن هم مشایی هم بقایی

هادی الله یاری رزنی 17 9 پاسخ 1396/12/26 -21:02

من عاشق محمود احمدی نژاد هستم...هرجا هست موفق باشه

مهدی 3 1 پاسخ 1396/12/26 -20:57

مسئولین بجای اینکه فکر مشکلات ملت باشن افتادن جون هم اگه واقعا خیلی زور دارین جلوی فساد آقازاده ها رو بگیرین نه اینکه کسی رو بخاطر اینکه برگه کاغذی رو آتیش زده بریزین سرش و ببرینش.

محمد 16 9 پاسخ 1396/12/26 -20:55

من عاشق احمدی نژاد یهاهستم مردم هم همین عقیده رودارند

سیاوش 15 2 پاسخ 1396/12/26 -20:53

سه نفر آدم سالم معرفی کنید همگی دزدن از بالا تا پایین

علیرضا صنعتی 8 19 پاسخ 1396/12/26 -20:52

مردم ایران مردمی نیستند که برای ۴۵هزارتومان احمدی نژاد وکارهایش رافراموش بکنند بجز آن دسته خیلی کم که مزدور به دنیا آمده ومزدور ازدنیا میروند فرقی نمی کند مشایی یاهرکس دیگر از دارودسته آن ملعون که باشد باید مفسد فی الارض اعلام شود و اعدام شود هرکس روبروی نظام وولایت فقیه ومردم بایستد مرتد است .

مهدی 16 2 پاسخ 1396/12/26 -20:48

مسئولین بجای اینکه فکر مشکلات ملت باشن افتادن جون هم اگه واقعا خیلی زور دارین جلوی فساد آقازاده ها رو بگیرین نه اینکه کسی رو بخاطر اینکه برگه کاغذی رو آتیش زده بریزین سرش و ببرینش.

سید رحمان 4 16 پاسخ 1396/12/26 -20:48

بابا این سه دلقک بهاری ارزش بحث ندارند ولی خدا بخواد کسی رارسوا کنه اینجوری گندش میاد بیرون

اهالی روستای کرکان 13 6 پاسخ 1396/12/26 -20:47

ما اهالی روستای کرکان کسی رو جز احمدی نژاد ندیدیم که به داد ما محرومان مملکت برسد. دعای ما مظلومان پشت سر دکتر است... احمدی خمینی دیگر است . الله اکبر.الله اکبر.الله اکبر.

محمدعلی خسروی 14 7 پاسخ 1396/12/26 -20:36

راه دکتر احمدی نژاد همان راه امام و انقلاب است. بزودی کاسه کوزه قورباغه های هفت تیر کش جمع خواهد شد. ان شاءالله #شهرشلوغ_قورباغه_هفت_تیرکش

محمد 13 6 پاسخ 1396/12/26 -20:36

احمدی نژاد ۱۰۰ سال دیگه شناخته میشه

ذوالفقار قربانی 13 4 پاسخ 1396/12/26 -20:29

درود خدا بر کسانی که مطالبه گری قانونی رو باب کردن درود خدا بر کسانی که مردم رو حساب کردن درود خدا بر کسانی که برای مردم روشنگری کردن کسانی که مردمی هستند صدای اینها صدای مردمه اینها رو خفه کنید مردم رو میخواهید چیکار کنید

حسن 2 8 پاسخ 1396/12/26 -20:27

انشاالله نوبت معجزه هزار سوم بشه!!

محمود هپروت 3 12 پاسخ 1396/12/26 -20:27

با با اتش سوزانده بشن

علی حاج محمدی 7 13 پاسخ 1396/12/26 -20:25

تو رو خدا شما دیگه بس کنید شما و دولتتون هشت سال وقت داشتید چه گلی به سر ملت زدید که حالا مدعی شدید

مهدی 1396/12/26 -21:44

به دور از دروغ و اراجیف و تبلیغات رسانه ای یه تحقیق کوچیک میدانی و مراکز تحقیقاتی معتبر انجام بده بعد منتظر نظراتتون هستیم.

ایران بی نون 13 4 پاسخ 1396/12/26 -20:22

لعنت خدا بر تهتمت زنندگان و دروغگویان.زنده باد بهار.زنده باد ایران

احمد 13 2 پاسخ 1396/12/26 -20:21

ظلم دوام ندارد.

فدایی بهار 27 14 پاسخ 1396/12/26 -20:16

درود خدا بر مهندس بقایی و دکتر احمدی نژاد عزیز راه شما راه پاکی و راه انقلاب هست و باید ادامه بدهید

فرشته 13 20 پاسخ 1396/12/26 -20:16

به درک که بازداشت شد

ضد احمدی نژادیها 13 30 پاسخ 1396/12/26 -20:16

خدا اینها رو از روی زمین برداره که مملکت رو به فنا دادن باید تک تکشون اعدام با اشد مجازات صادر شود که جز خیانت به رهبری و ملت کاری نکردند.

هادی 15 30 پاسخ 1396/12/26 -20:15

واقعا جای تاسف است این آدمارو باید خیلی وقت پیش دستگیر واعدام میکردند خاصه رئیسشون احمدی نژاد را ایشان و دوستانشان ایران را به نابودی کشاندند و راست راست دارن تو این کشور میچرخن