آغاز طرح امداد نوروزی با ۲۷۰۰ مرکز تا ۱۴ فروردین

مدیرعامل ایساکو در مراسم آغاز طرح خدمات امداد نوروزی 1397 ایران خودرو، گفت: 377 نمایندگی و 2187 اکیپ امدادی در قالب شش هزار و 600 نفر پرسنل در طرح امداد نوروزی 1397 حضور خواهند داشت.

آغاز طرح امداد نوروزی با ۲۷۰۰ مرکز تا ۱۴ فروردین

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، رضا حسینی با بیان اینکه 509 خودروبر و 222 خودروبر دو منظوره در این طرح حضور دارند، خاطرنشان کرد: 33 دستگاه نیز امداد پلاس و 969 دستگاه امداد بالینی در کنار شش پایگاه ثابت امدادی در سراسر کشور امدادرسانی خواهند کرد.

مدیرعامل ایساکو ادامه داد: در طرح خدمات امداد نوروزی امسال طرح امداد پلاس نیز اضافه شده که در قالب آن برخی خدمات تعمیرگاهی از طریق اکیپ‌های مجهز سیار در محل به امدادخواهان ارائه خواهد شد.

وی افزود: پایگاه‌ها و اکیپ‌های امدادی در محورها و جاده‌های پرتردد کشور به صورت ثابت و شبانه‌ روزی حضور دارند تا در صورت مراجعه یا تماس امدادخواهان در حداقل زمان ممکن امدادرسانی کنند.

وی افزود: سرعت، کیفیت و هزینه ارائه خدمات سه شاخص اصلی در خدمات پس از فروش خودرو هستند که نقش اصلی را در جلب رضایت مشتریان دارند.

حسینی با بیان اینکه برای افزایش جلب رضایت مشتریان در سالی که گذشت ارائه خدمات سرویس دوره‌ای در محل همچنین برقراری شیفت دوم و شب در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش صورت گرفت، تصریح کرد: همچنین خدمت جدید تعمیر در محل از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری برای افزایش رضایتمندی مصرف‌کنندگان بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در 252 نمایندگی خدمات پس از فروش طرح پذیرش شبانه‌ روزی خودرو برقرار شده که بر اساس آن مشتریان در هر ساعت شبانه‌ روز در صورت خرابی خودرو می‌توانند جهت پذیرش خودرو به نمایندگی مراجعه کنند.

مدیرعامل ایساکو خاطرنشان کرد: برای اطمینان خاطر مصرف کنندگان از دقیق و درست بودن هزینه خدمات امدادی و تعمیرگاهی ارائه شده مشتریان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت ایساکو و یا از طریق سیستم پیامک، فاکتور صادره را با هزینه‌های رسمی مطابقت داده و چک کنند.

منبع: تسنیم

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها