فاطمه ذوالقدر: فیلترینگ تلگرام با سياستهاي ايجاد اشتغال ورونق اقتصادي در تضاد است

فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران گفت: در عصر اطلاعات فضاي مجازي، اگر بهره گيري غير متناسب از يك ابزار انجام مي شود نبايد انرا به حساب ابزار گذاشت.

فاطمه ذوالقدر: فیلترینگ تلگرام با سياستهاي ايجاد اشتغال ورونق اقتصادي در تضاد است

زمزمه های فیلترینگ تلگرام این روزها بازهم شنیده می شود، شبکه مجازی که در مدت حضورش در ایران توانسته حجم بالایی شغل ایجاد کند، در همین راستا فاطمه ذوالقدر نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی به خبرنگار خبر فوری گفت: در عصر اطلاعات فضاي مجازي به عنوان يكي از ابزارهاي اطلاع و خبررساني به حساب مي آيد، كه متناسب با آن بايد رفتارها و هنجارها و الگوهاي عملكردي تعريف، نظامند و قانونمند شود و اگر بهره گيري غير متناسب از يك ابزار انجام مي شود نبايد انرا به حساب ابزار گذاشت.


وی در ادامه درباره نقش تلگرام و فضای مجازی در زندگی امروز ما گفت: نقش تلگرام اين موضوع درخصوص فضاي مجازي هم مصداق دارد كه بايستي به جاي ايجاد محدوديت، قوانين و مقررات و نظارت هاي نظامند هم توسط نهادهاي نظارتي هم توسط خانواده ها انجام شود و در كنار ان نقش نهادهاي فرهنگ ساز را نبايد ناديده گرفت.

این عضو کمیسیون فرهنگی در ادامه تصریح کرد: در اين خصوص به عنوان عضو كميسيون فرهنگي اقداماتي در راستاي فرهنگ سازي در تعامل با دستگاهها انجام داده و بر اين ضرورت همواره تاكيد داشته ايم.


وی درباره نقش تلگرام در اشتغال زایی گفت: ضمن انكه بنابر انچه همه در جريان هستند تلگرام خود تبديل به يك اشتغال جدي براي كشور شده ودر صورت فيلترينك ان تعداد بيشماري كه از اين طريق كسب درامد مي نمايند متضرر شده وبه امار بيكاران كشور افزوده خواهد شد كه اين با سياستهاي ايجاد اشتغال ورونق اقتصادي در تضاد است.


وی در پایان گفت: همينطور كه ضرب المثل مي گويد نبايد بخاطر چند نماز نخوان در مسجد را بست بايد منطقي و متناسب با نياز جامعه عمل كنيم.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها