عضو کمیسیون اقتصادی: با مدیریت تلگرام در جای دیگر مشکل داریم/ با اینکه تلگرام کاملا فیلتر شود موافق نیستم

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: بهتر است که مدیریت تلگرام را خودمان و در داخل کشور داشته باشیم و با اینکه تلگرام کاملا فیلتر شود من موافق نیستم.

عضو کمیسیون اقتصادی: با مدیریت تلگرام در جای دیگر مشکل داریم/ با اینکه تلگرام کاملا فیلتر شود موافق نیستم

به گزارش خبر فوری ، آذری جهرمی در مقابل به صحبت های خرم آبادی در برنامه تلوزیونی گفت: مسیر سعادت از فیلترینگ نمی گذرد. وزیر ارتباطات تاکید کرد خصلت فضای مجازی سرعت است و کلام حق هم به سرعت منتشر خواهد شد.

شایعاتی در فضای مجازی در حال نشر است مبنی براینکه قرار است از ابتدای سال آینده تلگرام فیلتر شود. این درحالی است که پیش تر افراد مختلف از درون نظام به صورت تلویحی از فیلترینک تلگرام حمایت کرده و خواستار این امر هستند.

امروز شرکت تلگرام اعلام کرد: افراد یا کشورهایی که در فهرست تحریم های آمریکا، بریتانیا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل قرار دارند، اجازه مشارکت در خرید ارز رمزنگار «گرم» تلگرام را ندارند.

این درحالی است که عدم مدیریت فضای تلگرام و عدم همکاری شرکت تلگرام با دولت جمهوری اسلامی ایران یکی از دلایل مهم زمزه کنندگان فیلترینگ تلگرام است و همگان بر این نکته تاکید می کنند که ما گزینه ایی جایگزین برای آن نداریم.

موسوی لارگانی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبر فوری و در پاسخ به سئوالی با همه نقشی که تلگرام در ایجاد کسب و کار داشته با فیلتر این پیام رسان موافقید یا نه؟ گفت: با اینکه تلگرام کاملا فیلتر شود من موافق نیستم اما باید راه کارهایی باشد برای جلو گیری از تخلفاتی که از این فضا استفاده می کنند اندیشیده شود.

این نماینده مجلس با تاکید به اینکه ما بایستی بتوانیم این فضا را کنترل کنیم گفت: اگر ما بتوانیم اپلیکیشنی مانند تلگرام داشته باشیم و بتواند جوابگوی نیاز ها مخاطبین باشیم بسیار بهتر است.

موسوی لارگانی با اشاره به تقویت مدیریت در فضاهای مثل تلگرام گفت: چون مدیریت تلگرام در جای دیگری است این یک مشکل اساسی است و بهتر است که این مدیریت را خودمان و در داخل کشور داشته باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی در پاسخ به سئوال که آیا شما موافق فیلتر تلگرام هستید یا نه گفت: من با وضعیتی که الان تلگرام در کشور ما دارد و امکان مدیریتی بر آن نیست موافق فیلترینگ تلگرام هستم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رضامحمدی
    0

    باسلام وعرض ادب خدمت شما دوستان عزیز یه مطلبی الان درفضای مجازی پیچیده وداره دست به دست میشه که فیلترشدن تلگرام عیدی مسئولین به ملت بزرگوار ایرانه

  • Gharib
    0

    موافق باشین یا نباشین زیاد مهم نیست. با فیلتر تلگرام فقط باعث بیکاری یه عده ای از مردم میشین. مردم تلگرامو پاک میکنن یه مسنجر دیگه خارجی نصب میکنن. بهتره بجای فیلتر تلگرام در کنارش کم کم مسنجرهای داخلیو گسترش بدین و باعث بشین بخاطر امکانات و امنیت مردم خودشون به طرف مسنجرهای داخلی بیان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها