سوختن یک خودرو در چهارشنبه سوری، مسئولان پرونده را رها کرده‌اند

یکی از مخاطبان خبرفوری عکس و فیلمی از خودرو خود ارسال کرده که در چهارشنبه سوری به آتش کشیده شده است. این مخاطب نسبت به پیگیری پلیس و آتش نشانی اعتراض داشته است.

سوختن یک خودرو در چهارشنبه سوری، مسئولان پرونده را رها کرده‌اند

به گزارش خبر فوری ، متن ارسالی این مخاطب به این شرح است:

"با سلام و احترام
من جراح فک و صورت هستم و در شهرستان محروم اشکان از توابع لامرد استان فارس فعالیت میکنم.
شب چهارشنبه سوری ماشین من رو با بنزین روبرو مطب و خانه ام به آتش کشیدند و همسر باردار و کودک خردسال من رو تا سر حد مرگ ترساندند.
تمام سیستم مرکزی ماشین نابود شده.
و هیچ رسیدگی وجود نداره.
شب چهارشنبه سوری باید آتش نشان ی و پاسگاه آماده باش باشند اما علی رغم فقط هزار متر فاصله نیم ساعت طول کشید تا در محل حاضر بشوند، پرونده رو رها کرده و هیچ پاسخی داده نمیشه.
لطفا انعکاس بدید شاید پیگیری بشه."

35

حجم ویدیو: 5.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • هدایت
    0

    با این توصیفی که شما می فرماید دست پلیس وقاضی شهرتان مریزاد اگر این دوستان در تهران مسولیت داشتند ارازل واوباش مردم را میخوردند من ازپلیس وعزیران قضایی تهران تشکر می کنم حقیقتا خیلی زحمت کشیدند ودوستان باید ازاین عزیزان کنترل شهر را یادبگیرند

  • سارا
    0

    اینجا جنگله ، کاریش هم نمی شه کرد . حالا اگه شما به عنوان صاحب ماشین در دفاع از خانواده و اموال خود یک آسیب کوچکی به یکی از اراذل و اوباش رسانده بودید ، باید به هزار نفر جواب می دادید . الان دوره ، دوره ی اراذل و اوباشه ، آدم های سالم ، جایی در این دوره ندارند . همه جوره هوای اغتشاش گر و اراذل و اوباش رو دارند . می بینید که طرف سه تا پلیس رو کشته ، هنوز اعدامش نکردن ، همش این دست و اون دست می کنن ... چرا ؟ چون اون ور آبی ها از اراذل و اوباش حمایت می کنن ، اینا هم می ترسن اراذل و اوباش رو ادب کنن ، این وسط فقط سر مظلوم و آدم های سر به زیر و .. کلاه می ره .

  • مهناز
    0

    در صدا و سیما که از شیرازی ها خیلی تعریف می کنن .......... مثل اینکه همیشه باید عکس حرفهای صدا و سیما رو قبول کرد . در ضمن این هم نتیجه ی خدمت در مناطق محروم ........ البته از حسودیشونه ........

  • ali
    0

    حضور با تاخیر و عملکرد ضعیف پلیس در برخورد با جرائم اجتماعی از زمان روی کار امدن دولت روحانی جای سوال دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها