توزیع ۱۱میلیون سبد کالا بین مددجویان و نیازمندان از طریق وزارت رفاه

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مسئولیت توزیع ۱۱میلیون سبد کالا به‌عهده وزارت رفاه است و در حال حاضر نیز کارت افراد برای دریافت کالا شارژ شده است.

توزیع ۱۱میلیون سبد کالا بین مددجویان و نیازمندان از طریق وزارت رفاه

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم ، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به سیاست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی (کمیته امداد و سازمان بهزیستی) اظهار کرد: در همین رابطه طی سال بسته‌های امنیت غذایی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: از ابتدای رو کار آمدن دولت روحانی این کار انجام شده است و در طول سال حداقل 2 بار این بسته‌ها در اختیار خانواده‌های اشاره‌شده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: با توجه به فرارسیدن سال جدید هم مجدداً این بسته‌ها در اختیار این خانواده قرار خواهد گرفت که در این دوره قرار است 11 میلیون بسته غذایی توزیع شود.

محسنی بندپی تصریح کرد: سازمان بهزیستی و کمیته امداد لیست افراد تحت پوشش و افراد نیازمند شناسایی‌شده را در اختیار وزارت رفاه قرار داده است و این وزارتخانه مسئولیت توزیع بسته‌های غذایی را به‌عهده دارد.

وی اضافه کرد: در توزیع سبد کالای این دوره 50 میلیارد تومان اعتبار بیشتری در نظر گرفته شده‌ است و در حال حاضر با شارژ شدن کارت‌ها، این افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد اقلام خود را دریافت کنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    واقعا زحمت کشیدید .من که ذینفع نیستم .ولی صفهای طولانی نیازمندان رادیدم برای سبد 35 هزارتومانی که چطور باخجالت ایستادند ومنتظر نوبت در فروشگاه هستن .براستی چرا با آبروی مردم فقیری که سهم بسزایی در پیروزی جنگ وانقلاب داشتن بازی میکنید .زشته به خدا اگر راست میگویید پول تو حسابشان بریزید تا برند هرکجا وهرزمان وهرچی خواستن بخرند .حضرت علی به فقرا کمک میکرد اما ناشناس ودر دل شب .این رویه کار ناپسنی هست .باید گریست به حال چنین مردم خوبی که بااین همه ثروتی که مملکتمون داره باید این شکلی زندگی کنند .شمارا به ناله های دل حضرت زینب از دزدیهاتون بزنید وبه مردم برسید چقدر مسلمان نماهای حکومتی میخورند واشرافی زندگی میکنند .داریم باچشممان میبینیم که نماز اول وقت خونها چه ثروتهای کلانی بهم زدند .خدارا خوش میاد افراد زیادی حکومتی دهها برج وخونه وویلاو ماشینهای میلیاردی داشته باشند ونیازمندان ساعت شش صبح سرما بلرزند برای 35 هزارتومان سبد کالا اونم بابرخورد بد فروشندگان .خدایا خیاتکاران به این مردم را رسوا کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها