۷ سال دیگر با تاکسی هوایی مسافرت کنید

شرکت اوبر وعده داده است که از سال ۲۰۲۵ می توان با تاکسی هوایی سفر کرد.

۷ سال دیگر با تاکسی هوایی مسافرت کنید

به گزارش خبر فوری و به نقل از ایتنا، اوبر هم اکنون مدل مفهومی یک تاکسی پرنده را با نام Elevate به نمایش گذاشته است و پیش‌بینی می‌کند در سال 2020 میلادی برای نخستین بار این تاکسی پرنده را مورد آزمایش قرار دهد.

شرکت «بِل‌هلی‌کوپر» از انعقاد قرارداد جدیدی با شرکت تاکسی‌یاب اوبر خبر داده است تا به موجب آن در سال 2025 میلادی نخستین خطوط هوایی تاکسی جهان راه‌اندازی شود.

«پاتریک مولای» مدیرعامل شرکت هلی‌کوپترساز در این خصوص گفت: «تاکسی هوایی گام بعدی در این صنعت محسوب می‌شود و این مسئله برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد که مطمئن شویم یکی از ده‌ها شرکت بزرگ محسوب می‌شویم که روی این پروژه سرمایه‌گذاری می‌کنیم.»

آقای مولای همچنین توضیح داد که شرکت او تاکسی‌های هوایی را یک هدف دردسترس و بسیار نزدیک می‌بیند و از نظر او سوار شدن به تاکسی‌های هوایی بسیار زودتر از آنچه که مردم تصور می‌کنند اتفاق می‌افتد.

این طور که در آخرین گزارش‌های رسیده اعلام شده است، نخستین آزمایش‌های عملی برای خطوط هوایی تاکسی دریکی از دو شهر دالاس آمریکا یا دبی امارات صورت می‌گیرد و این آزمایش به میزان تمایلات و استقبال مردم برای استفاده از این خطوط هوایی بستگی دارد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها