احمدی نژاد خطاب به سردار سلیمانی: به گونه ای عمل نماییم که شریک ظلم به بقایی نشویم

احمدی نژاد نامه ای خطاب به سردار سلیمانی نوشت.

احمدی نژاد خطاب به سردار سلیمانی: به گونه ای عمل نماییم که شریک ظلم به بقایی نشویم

به گزارش خبر فوری و به نقل از کانال محمود احمدی نژاد ، احمدی نژاد در نامه ای که ۲۱ دی ماه گذشته خطاب به سردار قاسم سلیمانی نوشت، توجه وی را به این نکته جلب کرد که دستگاه قضایی، حمید بقایی را به بهانه برخی مراودات کاری میان ایشان و سردار سلیمانی، به سنگین ترین مجازاتها محکوم کرده است و نباید به گونه ای عمل شود که شریک در این ظلم بزرگ تلقی گردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عزیز ارجمند
با سلام و آرزوی سلامتی و موفقیت
در نامه قبلی اطلاع دادم که دستگاه قضایی که باید مظهر عدالت و پاکی باشد ، متاسفانه به بهانه برخی مراودات کاری بین بنده و شما ، اصرار دارد که برادری انقلابی و پاک را ، البته با انگیزه و هدف سیاسی ، به سنگین ترین مجازاتها محکوم نماید.

حداقل انتظار این است که بنده و شما ، نه برای حفظ خود و خوشنودی اصحاب قدرت ، بلکه برای رضای خداوند حکیم دانا، به گونه ای عمل نمائیم که شریک این ظلم بزرگ تلقی نشویم.

تردید ندارم که به زودی حقیقت بار دیگر در آسمان ایران سربلند، فروزانتر از همیشه خواهد درخشید و اصحاب قدرت و ثروت که بر انقلاب و عزت ملت ، چنگ آویخته اند، از ساحت ملت بزرگ زدوده خواهند شد. ان شاء الله.

برادر شما - محمود احمدی نژاد
۱۳۹۶/۱۰/۲۱

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مدافع حرم
    0

    اقای احمدی نژاد وقت پاسخ گویی است پرت وپلا گفتن بس است ما هر چیز را با عینک مقام معظم رهبری میبینم وما خودمان عینک درست نکرده ایم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها