ادعای عضو جبهه پایداری علیه رئیس جمهور/روحانی گفته نمی تواند به نیروهای مسلح حقوق دهد

کریمی قدوسی در جدیدترین اظهارات خود مدعی شده است که روحانی گفته است نمی تواند به نیروهای مسلح حقوق دهد.

ادعای عضو جبهه پایداری علیه رئیس جمهور/روحانی گفته نمی تواند به نیروهای مسلح حقوق دهد

به گزارش خبر فوری به نقل از نامه نیوز، محمدجواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نظام غرب به ما می گوید «در دنیا هر کشور باید یک ارتش داشته باشد، شما چرا دو ارتش دارید، سپاه را حذف کنید».

این عضو جبهه پایداری افزود: سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روز 23 دی، نامه به روحانی می زند و می نویسد «بودجه نیروهای مسلح را تخصیص دهید مشکل دارد به وجود می آید». درجه سرلشکر باقری از رئیس جمهور بالاتر نباشد کمتر نیست. آقای روحانی زیر نامه سرلشکر باقری می نویسد: «طبق قانون اساسی بودجه های نیروهای مسلح از بودجه همراه ریخت و پاش های عجیب و غریب، گروه های به اصطلاح فرهنگی و تبلیغاتی باید جدا شود. بخش بزرگی از بودجه نیروهای مسلح به جای دفاع از کشور صرف تخریب دولت می شود که قانونا و شرعا حرام است».یعنی نیروهای مسلح بودجه برای دفاع از کشور می گیرند اما خرج گروه های تبلیغاتی می کنند که دولت را خراب کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس همین بودجه 97 را تصویب کردند می گویند « خدمت آقای روحانی در ریاست جمهوری رفتیم، او همین طور گفت من به دو نیروی نظامی در کشور نمی توانم حقوق بدهم؛ هم به سپاه و هم به ارتش؛ هم به شاغلین و هم به بازنشسته ها و هم پاداش خدمت». خوب غربی ها هم می گویند شما باید از دو نیروی نظامی یکی را حذف کنید.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    با این توضیحات که البته اگر تمامأ صحیح باشد:دیگر نیازی به دشمن خارجی نداریم.این دولت دو هدف اصلی دشمنان را پیاده میکند براندازی سپاه و ایجاد تفرقه بین مردم و نیروهای مسلح و دوم حذف ولایت فقیه. با این طرز تفکر مردم باید یک فکر جدیدی به حال ریاست جمهوری که فقط اهداف دشمنان را در لباس روحانیت و اسلام پیاده می کند. بکنند

  • دوستان انقلاب چ چگونه خو عاد
    0

    جناب آقای کریمی مشخص است هیچ وقت شماها نمی خواهید به قانون اساسی تن دهید . بر اساس قانون اساسی دومین شخص کشور ریاست جمهور است جناب آقای باقری فرمانده خوب وفدا کار چه جوری کمتر از ریاست جمهور نیست در صورتی ایشان زیرنظر رهبری و وزیر دفاع است .نکند تمام فرمانده هان از جمله سلیمانی،جعفری و..... کمتر ریاست جمهوری نیستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها