روزنامه «آسمان آبی» ديگر منتشر نمي شود

روزنامه «آسمان آبی» پس از انتشار ۵۹ شماره در میانه راه به کار خود پایان داد.

روزنامه «آسمان آبی» ديگر منتشر نمي شود

به گزارش خبرفوري و به نقل از مهر، حامد شفیعی، سردبیر «آسمان آبی» در سرمقاله آخرین شماره این روزنامه که امروز پنجشنبه ۲۴ اسفند با عنوان «حکایت همچنان باقی است» منتشر شد، خطاب به خوانندگان این نشریه، نوشته است: «حرف‌های بسیاری برای گفتن وجود دارد، اما اوراق ما اجازه نمی‌دهد. دل‌مان می‌خواست بازهم حرف‌هایمان را روی کاغذ بیاوریم، اما دست روزگار اجازه نداد. شاید موقتی باشد، اما هر چه هست، دیگر نمی‌توانیم برای شما بنویسیم یا از شما بنویسیم. اگر مشکلات مالی نبود، اگر افرادی بودند که قلب‌شان برای فرهنگ می‌تپید و سرمایه‌گذاری حوزه رسانه را امر خیر فرهنگی می‌دانستند، اگر مسئولان کمک می‌کردند که چراغ رسانه‌ای خاموش نشود، اگر و هزاران اگر دیگر اگر بود، شاید ادامه می‌دادیم و هر روز بهتر از دیروز می‌بودیم».

انتشار «آسمان آبی» در حالی متوقف شد که اوایل اسفندماه جاری هم انتشار نسخه کاغذی این روزنامه، متوقف شده بود که دلیل آن مشکلات مالی عنوان شده بود.

نخستین شماره روزنامه «آسمان آبی» ۱۰ تیر امسال روی دکه آمد. حامد شفیعی سردبیر این روزنامه، همان زمان در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که با توجه به چالش‌های جدی در انتشار روزنامه‌ها به ویژه از حیث اقتصادی، تا چه حد نسبت به تداوم فعالیت این روزنامه امیدوار است؟ گفته بود: «هر رسانه‌ای در ایران نیازمند حامی مالی است و این مسئله برای ما هم صادق است؛ اما این تعهد را برای خود قائل هستیم که با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام خواهیم داد، در درازمدت و با جذب آگهی، از لحاظ اقتصادی به خودش متکی شود و کمتر چشم به حمایت‌های مالی داشته باشد».

منبع: مهر

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها