کسانی که در پی کنار گذاشتن حجاب هستند توبه کنند

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: ما راضی نیستیم که افرادی بیکار باشند و سفره هاشان خالی باشد و عده ای از اموال همین مردم بیچاره برای خود آلاف و الوف جمع کنند.

کسانی که در پی کنار گذاشتن حجاب هستند توبه کنند

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، آیت الله احمد جنتی طی سخنانی در اختتامیه چهارمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مجلس خبرگان دغدغه حفظ ارزشهای اسلامی را دارد، گفت: ما نسبت به مقام معظم رهبری و ولایت فقیه حداکثر تاکید را داریم که محور و ستون انقلاب اسلامی هستند و همه چیز در محور آن می چرخد.

وی افزود: ما از مسئولین نظام انتظار زیاد داریم، در مسئله اشتغال، تولید باید کار بیشتری انجام شود ما راضی نیستیم که افرادی بیکار باشند و سفره هاشان خالی باشد و عده ای از اموال همین مردم بیچاره برای خود آلاف و الوف جمع کنند و این مسئله قابل اغماض نیست.

جنتی با اشاره به حضور صبح فردای اعضای خبرگان در محضر رهبر انقلاب، گفت: اجلاسیه امروز، اجلاسیه خوبی بود. درباره هیئت اندیشه ورز هم رای گیری شد و از کنار این مسئله مهم هم عبور کردیم و امیدواریم که وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

جنتی با اشاره به مسئله حجاب، اظهار کرد: درباره حجاب هم مجددا می گویم که این مسئله مهم است و از مسلمات اسلام است که هم سنی و هم شیعه آن را قبول دارند و کسانی که در پی کنار گذاشتن حجاب هستند ابتدا باید آنان را خواست و بهشان توضیح داد که دلیل تاکیدمان بر حجاب چیست و آنان را روشن کرد که بدانند موضوع چیست تا از کار نادرست خود پشیمان شوند و توبه کنند بعد هم اگر توبه نکردند با آنان برخورد شود.

وی در پایان با اظهار امیدواری نسبت به اینکه سال ۹۶ با خوبی به پایان برسد، گفت: باید دل فقرا را در پایان سال شاد کرد. هر کس می تواند کاری بکند باید انجام دهد. باید بدانیم در خانه فقرا چه خبر است و بفهمیم آیا آن چیزی که ما می‌خوریم آنها هم می خورند یا نه.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها