زهرا نژاد بهرام : اولین بار نیست خبر استعفای نجفی مطرح می شود/ نامه ای در این خصوص دریافت نکرده ام

عضو شورای شهر می گوید خبر استعفای شهردار تهران کذب است و از این دست شایعه ها در شش ماه گذشته زیاد مطرح شده است.

زهرا نژاد بهرام : اولین بار نیست خبر استعفای نجفی مطرح می شود/ نامه ای در این خصوص دریافت نکرده ام

به گزارش خبر فوری ، پس ار انتشار خبری در کانال تگلرامی خبرگزاری صدا و سیما که سریع از خروجی این خبرگزاری حذف شد مبنی بر استعفای شهردار تهران، خبر های ضد و نقیضی از وضعیت محمد نجفی در شبکه های اجتماعی و خبرگزاری ها منتشر شده است.

زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران با گفتگو با خبرنگار خبرفوری در خصوص شایعه استعفای شهردار تهران گفت: این خبر تکذیب است، از صبح در این خصوص بسیار سئوال شده است که این خبر صحیح نیست.

عضو شورای شهر با تاکید به تکذیب استعفای نجفی گفت: من به عنوان عضو شورا این خبر را تکذیب کرده چرا که اگر استعفایی بود باید نامه اش را ابتدا به من می داند که چنین اتفاقی نیفتاده است.

نژاد بهرام در پاسخ به این سئوال که این شایعه ها از کجا سرچشمه می گیرد گفت: من نمی دانم اما این برای اولین بار نیست که در این 6 ماه گذشته، شایعه ای در خصوص استعفای محمد نجفی شهردار تهران منتشر می شود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • دانیال
    0

    امیدوارم این خبر درست باشد ایشان در قد و اندازه شهر تهران نیستند آقای قالیباف زحمات زیادی برای تهران کشیدند کاش شما صدای ما رو منعکس کنید مجسمه آقای قالیباف باید ساخته شود

  • ستار مرادی
    0

    نجفی باید استعفا بده..کلاه خودمون رو قاضی کنیم از بعد قالیباف.نجفی هیچ کاری برا تهران نکرده چون تخصص و توانش رو نداره و روحیه جهادی نداره حیف و صد حیف برا قالیباف.........

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها