بانوان گیلانی در زمینه های مختلف مدیریتی توانمند هستند

استاندار گیلان با اشاره به توانمندی بانوان گیلانی در زمینه مدیریت در حوزه های مختلف گفت: باید نقطه نظرات، ایده ها و مشکلات بانوان از طریق تشکل های صنفی انتقال یابد.

بانوان گیلانی در زمینه های مختلف مدیریتی توانمند هستند

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از مهر، مصطفی سالاری ظهر دوشنبه در همایش روز زن که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به حضور فعال زنان گیلانی در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه کشاورزی، اظهار کرد: با پیشرفت تکنولوژی روز مکانیزاسیون علاوه بر کاهش حضور بانوان در فعالیت های سخت باید زمینه را برای بهره گیری از ایده و فکر بانوان در سایر عرصه ها فراهم کرد.

وی افزود: در حوزه سیاسی و هنر بانوان گیلان همیشه پیشگام بوده اند و باید این پیشگامی ادامه دار باشد.

استاندار گیلان گفت: گروه ها، نهادها و تشکل های صنفی بانوان باید در حوزه های مختلف فعال باشند.

سالاری با اشاره به اینکه باید نقطه نظرات، ایده ها و مشکلات بانوان از طریق این تشکل های صنفی انتقال یابد، تصریح کرد: هر جا فضای مناسب وجود داشته بخش اعظمی از فعالیت ها برعهده بانوان بوده است.

وی به حضور برابر و گاهاچشمگیر بانوان در حوزه های علمی و تحصیلی نیز اشاره کرد و یادآورشد: جامعه ای که می خواهد پیشرفت کند نباید ظرفیت نصف جامعه خود را که بانوان تشکیل می دهند نادیده بگیرد.

استاندار گیلان تأکید کرد: همانگونه که زمانی زنان گیلانی در بسیاری از فعالیت ها و عرصه ها پیشرو بوده اند امروز نیز باید چنین باشد که در این راستا مسئولان ارشد استان باید در رفع موانع، حمایت لازم را انجام دهند.

سالاری با بیان اینکه براساس تأکیدات گذشته از مسئولان خواسته شده تا ظرفیت بانوان در عرصه های مدیریتی را شناسایی کنند، گفت: در حوزه کسب و کار فعالیت بانوان گیلانی درخشان و چشمگیر بوده و باید همگان با تعامل و همکاری بیشتر این فعالیت و حضور را منسجم تر کنیم.

وی با اشاره به اینکه رشد سهم زنان در جامعه تنها در حوزه مدیریتی نیست، افزود: سمن ها می توانند در سهم بالای زنان در عرصه های مختلف جامعه تأثیرگذار باشند.

منبع: مهر

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها