طرح‌های محرومیت زدایی سپاه گیلان در سال ۹۷ گسترش می‌یابد

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت:‌ طرح‌های محرومیت زدایی سپاه قدس در سال ۹۷ با جدیت بیشتری ادامه و گسترش پیدا می‌کند.

طرح‌های محرومیت زدایی سپاه گیلان در سال ۹۷ گسترش می‌یابد

به گزارش سایت خبر فوری ، احمد ابراهیمی در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت:‌ سپاه قدس گیلان در سال 96 طرح‌های محرومیت زدایی گسترده‌ای را در سطح استان گیلان اجرا کرده است و در سال آینده نیز با جدیت تمام اقدامات محرومیت زدایی خود را سراسر استان ادامه می‌دهد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ابراز داشت:‌ این سازمان برای سال 97 برنامه‌های مدون و اثربخش بسیار زیادی را در بحث خدمات‌رسانی به محرومان در بخش‌ها و حوزه‌های گوناگون و با کمک اقشار مختلف بسیج و سایر دستگاه‌ها در دست اقدام دارد.

ابراهیمی محور برنامه‌های بسیج سازندگی را در سال آینده تشریح کرد و افزود:‌ برای محرومیت‌زدایی کامل استان قصد داریم در سال 97 و با ادامه فعالیت‌های خود، جهت ساخت 2 هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان گیلان اقدامات جهادی خود را ادامه دهیم.

وی اقدامات بسیج سازندگی سپاه را در سال 96 گسترده خواند و بیان داشت:‌ اتمام پروژه هزار واحدی مسکن مددجویان با همکاری کمیته امداد استان گیلان از جمله برنامه‌ها و طرح‌های بسیار موفق بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در راه رفع محرومیت بوده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد:‌ پوشش کامل نقاط روستایی و محروم استان گیلان با حضور گروه‌های جهادی سپاه و ارائه خدمات متنوع در بخش‌های فرهنگی،‌ آموزشی،‌ عمرانی و بهداشتی از جمله برنامه‌های انجام شده در سال 96 است.

ابراهیمی به ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم استان اشاره کرد و گفت‌:‌ گروه‌های جهادی بسیج سپاه قدس ‌گیلان تحت عنوان گروه‌های پزشکی به مناطق مختلف و کم‌برخوردار استان سرکشی و نسبت به ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی رایگان به محرومان اقدام کردند.

وی با تاکید بر حضور مقتدرانه بسیج سپاه قدس در زلزله کرمانشاه عنوان کرد:‌ از همان ساعات ابتدایی وقوع حادثه دلخراش زلزله،‌ بسیج سپاه قدس و گروه‌های جهادی با حضوری به‌موقع و سریع،‌ اقدام به برپایی چادرها و فراهم آوردن سایر خدمات اولیه برای زلزله زدگان کردند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان اظهار داشت:‌ نصب بالای 200 کانکس در منطقه‌ای واقع در دالاهوی کرمانشاه آن هم در کمتر از 10 روز از جمله موفقیت‌های بسیار بزرگ بسیج سپاه قدس گیلان بود که به یاری خداوند به نحو بسیار مطلوبی در منطقه مورد نظر رقم خورد.

ابراهیمی استان گیلان را از استان‌های برتر در زمینه کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه خواند و گفت:‌ بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان برای سال آینده به‌ویژه برای ایام نوروز این آمادگی را دارد که در صورت نیاز نیروهای جهادی خود را برای خدمات رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه اعزام کند.

وی از ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد و تصریح کرد:‌ بسیج سپاه قدس گیلان در نظر دارد با همکاری سازمان بهزیستی در سال 97 اقدامات لازم جهت ساخت 20 واحد مسکونی برای مددجویان این سازمان در نقاط مختلف استان را به انجام برساند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد:‌ بسیج سپاه قدس گیلان با ظرفیت‌های گسترده‌ای که در اختیار دارد آمادگی لازم جهت همکاری با تمام دستگاه‌ها و ادارات استان برای پیشبرد اهداف محرومیت ‌زدایی و اجرای سایر پروژه‌ها و طرح‌های دیگر را دارد.

ابراهیمی با ابراز خرسندی از اجرای فعالیت‌های انجام شده در سال 96 عنوان کرد:‌ موفقیت در اجرای طرح‌های انجام شده در حقیقت بعد از الطاف الهی مدیون پشتیبانی و راهنمایی‌های فرماندهی سپاه قدس گیلان است که همواره یار و یاور بسیج سازندگی در انجام مأموریت‌های محوله بوده‌اند.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها