حمله به محل اقامت سفیر ایران در اتریش/ مهاجم کشته شد

پلیس اتریش از حمله یک فرد مسلح به محل اقامت سفیر ایران در وین و از پای درآمدن او به ضرب گلوله محافظان خبر داد

حمله به محل اقامت سفیر ایران در اتریش/ مهاجم کشته شد

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، شبکه اسکای نیوز، هارالد سوروس، سخنگوی پلیس محلی در این باره گفت که مهاجم یک مرد اتریشی 26 ساله بوده که با چاقو به یکی از محافظان محل اقامت سفیر ایران در اتریش حمله کرده و محافظ این مکان دیپلماتیک نیز با شلیک گلوله او را از پای درآورده است.

بنا بر اعلام سوروس این حمله ساعت 23:35 دقیقه رخ داده و مهاجم توانسته بازوی راست محافظ را زخمی کند اما با شلیک گلوله او، در دم جان داده است.

با اینکه از انگیزه‌های این مهاجم 26 ساله اطلاعاتی در دست نیست اما تدابیر امنیتی در تمام سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک در پایتخت اتریش افزایش یافته است.

جزئیات بیشتری از این خبر هنوز منتشر نشده است.

این در حالی است که روز جمعه نیز عده‌ای از طرفداران فرقه شیرازی به سفارتخانه ایران در لندن تعرض کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شدند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سیاوش
    0

    از قدیم گفتن:هرچه کنی به خود کنی.همونطور که زامبیها از دیوار سفارتهای انگلیس و عربستان و امریکا بالا میرفتنو بخیال خودشون فتح الفتوحات میکردنو به پرچم اون کشورها تعرض میکردنو آتش میزدن،باید بیاد میداشتن که دنیا دارمکافاته.زمین گرده عزیزجان.مگه عصرحجره که با چوب و سنگ و کوکتل‌مولوتف میریختن تو سفارتهای ممالک دیگه؟خوب حالا اونسر دنیا،همون کارارو دارن با سفارات کشورمون میکنن.وقتی پرچم یک کشور رو آتیش میزنین،به سران اون کشور دهن‌کجی نکردین،بلکه هویت دویست سیصد میلیون انسان رو لگدکوب کردین.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها