خبرنگار زنده را جای درویش شهید قالب می‌کنند/فیلم

رسانه‌های ضدانقلاب ایت روزها با انتشار تصویری از یک جوان مدعی کشته شدن وی در اتفاقات گلستان هفتم شدند، در حالی که او زنده است.

خبرنگار زنده را جای درویش شهید قالب می‌کنند/فیلم

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، مقام معظم رهبری در دیدار مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه‌ زهرا(س) برگزار شد درباره توطئه‌های جدید دشمنان عنوان کردند: «... در همین چند ماه قبل، به قول خودشان در اتاق فکر -یعنی گروه‌های فکری ویژه- دُور هم نشستند، بحث کردند، تلاش کردند، برای جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کردند، زمان هم معیّن کردند، دی‌ماه، بهمن‌ماه، اسفندماه که در دی‌ماه این کار را می‌کنیم، در بهمن این کار را می‌کنیم، در اسفند هم این کار را می‌کنیم، تا آخر سال هم بساط جمهوری اسلامی را جمع می‌کنیم. خب، شتر در خواب بیند پنبه‌دانه!»

* آتش ضدانقلاب در گلستان هفتم

اما یکی از حوادث مورد اشاره رهبر انقلاب، اتفاقات چند هفته پیش خیابان گلستان هفتم بود که منجر به شهادت 3 تن از ماموران نیروی انتظامی و یک جوان بسیجی شد.

رسانه‌های ضدانقلاب پیش، حین و پس از حوادث پاسداران تمام تلاش خود را برای داغ کردن تنور اعتراضات و ضربه زدن به جمهوری اسلامی به کار گرفتند.

در این خصوص، شبکه ماهواره‌ای ضدانقلاب «تلویزیون ملی ایران» این ویدئو را چند روز پیش منتشر کرد.

کانال‌های تلگرامی و فعالات توییتری ضدانقلاب نیز با انتشار تصویری از این جوان خبر از کشته شدن قادر مردانی دادند.

اما صاحب عکس فوق کیست؟

تصویری که رسانه‌های ضدانقلاب آن را به عنوان قادر مردانی منتشر کردند متعلق به او سجاد خداکرمی، سردبیر گروه سیاسی روزنامه بهار است.

وی که از مشاهده تصویر خود در رسانه‌های ضدانقلاب دچار شگفتی شده بود پس از این دروغ، شایعه درگذشتش را خودش تکذیب کرد.

خداکرمی چندی پیش در اطلاعیه‌ای که کانال بهارنیوز هم آن را بازنشر داد، اعلام کرد: بنا به دلایل نامشخصی عکس اینجانب در اطلاعیه ترحیم فرد دیگری به نام قادر مردانی که گفته می‌شود در حوادث اخیر جان باخته در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. وی افزود: معلوم نیست این اقدام سهوی و یا عمدی صورت گرفته است و به چه دلیلی، از تصویر این جانب در این اطلاعیه سواستفاده شده است.

پیش از این نیز، رسانه‌های ضدانقلاب تصویری از مرحوم نسیم حشمتی(همسر بنیامین بهادری) و بارانا بهادری را به عنوان کشته‌شدگان حوادث گلستان هفتم منتشر کرده بودند.

کشته و شهیدسازی یکی از شگردهای متدوال رسانه‌های معاند است که ضدانقلاب با سوءاستفاده از ناآگاهی مخاطبان از آن ها یود می برند.

15

حجم ویدیو: 3.29M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها