روزنامه جوان:سران 3قوه در اعتراض به حضوراحمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت،به جلسات آن نمی روند

روزنامه جوان نوشت:خبرهای متواتر حاکی از آن است که سران سه قوه در سه جلسه پی‌در‌پی مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور نیافته‌اند.

روزنامه جوان:سران 3قوه در اعتراض به حضوراحمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت،به جلسات آن نمی روند
پیشینه حضور نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور بعضاً حضور نمی‌یافته است اما رؤسای مجلس و دستگاه قضا منظم‌تر بوده‌اند. هم از تحلیل‌‌ها و هم از اخبار چنین برمی‌آید که عدم حضور آنان در جلسات مجمع در اعتراض به حضور احمدی‌نژاد است.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناظر بی طرف
    0

    منافع عالیه نظام و کشور اسیر چه شده اند؟؟؟!!! --- مجمع تشخیص مصلحت نظام یک موسسه خصوصی وابسته به افراد معدود نیست که عده ای برای اظهار نارضایتی از یک عضو بسادگی بتوانند کار آن را تعطیل کنند. مجمع تشخیص مصحلت وابسته به نظام اسلامی و ملت و جهان اسلام است که در تعیین سرنوشت مسائل حیاتی نظام و کشور و جهان اسلام سهیم است. قهر مسئولان کلیدی کشور ، که اعضاء اساسی این نهاد اند ، از یک عضو با هیچ عنوان حقوقی برای خود داری این اعضا از حضور در جلسات تصمیم گیریهای این نهاد هرگز نمی تواند وجاهت قانونی داشته باشد. نمی شود مدیریت کلان نظام و کشور و منافع ملی را در تا و پود هوی و هوسها و اختلافات شخصی یا گروهی اسیر کرد و باید به خطر بزرگ این رویه مجرمانه بر کشور و مردم آگاه بود و پیامدهای منفی جبران ناپذیر حقوقی چنین رویه ی تخریبی را مد نظر داشت و پاسخگو بود و تحمل کرد. اعتراضات موجه اعضاء نسبت به پدیده های ناهنجار در نهاد سرنوشت ساز مجمع تشخیص مصلحت نظام وسایر نهادهای نظام و کشور باید در نهادهای حقوقی و با ساز وکارهای قانونی منطقی کار آمد حل و فصل شوند و تردیدی نیست که قهر و احساسات جزو این ساز و کارها نیستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها