وظیفه خطیر رسانه ملی در حوزه فرهنگی/ظرفیت مرکز گیلان استفاده شود

مراسم افتتاح طرح های عمرانی صدا وسیمای مرکز گیلان درحالی برگزار شدکه مسئولان با اشاره به وظیفه خطیر رسانه ملی در حوزه فرهنگی خواستار استفاده از ظرفیت هنرمندان این استان شدند.

وظیفه خطیر رسانه ملی در حوزه فرهنگی/ظرفیت مرکز گیلان استفاده شود

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از مهر، استاندار گیلان در آیین افتتاح پروژه های فنی صدا وسیمای مرکز گیلان به نقش دوسویه صدا وسیما در جامعه اشاره، اظهار کرد: صدا و سیما می تواند از یک سو اخبار دولت را به جامعه و از سوی دیگر مشکلات، انتقادات و پیشنهادات مردم را به دولتمردان انتقال دهد.

مصطفی سالاری با اشاره به نقش رسانه ملی در مورد امر به معروف و نهی از منکر، گفت:صدا و سیما تنها رسانه ای است که با دامنه ای گسترده و وسیع و با انتشار افکار و ارائه راهکارهای متفاوت، نقش بسیار مهمی را در جامعه ایفا می کند.

وی با تأکید بر اهمیت تولید محتوا در صدا و سیمای مرکز گیلان، افزود: گیلان مهد فرهنگ و هنر است و هنرمندان بسیار بزرگی در طول تاریخ در گیلان معرفی شده اند.

به گفته سالاری در حال حاضر نیز هنرمندان جوان و خوش آتیه بسیاری در گیلان هستند که باید به آنان توجه ویژه ای در تولیدات فرهنگی و هنری صدا و سیمای مرکز گیلان شود.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به پتانسیل های فرهنگی و هنری گیلان، خاطرنشان کرد: از ظرفیت هنرمندان گیلانی باید حداکثر استفاده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: انتظار می رود با توجه به این اقدامات ظرفیت های صدا و سیمای مرکز گیلان روز به روز در سطح استانی و ملی افزایش پیدا کند.

ظرفیت بالای صدا و سیمای مرکز گیلان در تولید فیلم و سریال

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در ادامه این مراسم اظهار کرد: در پخش فیلم ها و سریال های ملی که در گیلان ساخته می شود، انتظار داریم از هنرمندان بومی گیلان بیشتر استفاده شود.

جبار کوچکی نژاد به سخنان مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم اشاره کرد و گفت: مسئولیت صدا و سیما در انتشار اطلاعات و اخبار صحیح بسیار سنگین است.

وی با تأکید بر وظیفه سنگین صدا و سیما با توجه به پیشرفت تکنولوژی و حضور در عصر اطلاعات، تصریح کرد: مقام معظم رهبری مکررا در زمینه نفوذ فرهنگی و جنگ نرم دشمن هشدار داده اند و مردم نیز نتیجه فرمایشات و تذکرات ایشان را درباره جنگ نرم در حوادث ۸ و ۹ دی به وضوح مشاهده کردند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان همچنین در ادامه یادآورشد: صدا و سیمای مرکز گیلان در حوزه تولید فیلم و سریال از پتانسیل های بالایی برخوردار است باید از این پتانسیل در سطح رسانه ملی نیز استفاده شود.

منبع: مهر

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها