"بوم‌گردی" محوری‌ترین اقدام سازمان گردشگری در استان گیلان است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان گفت: حوزه بوم‌گردی از محوری‌ترین مباحث اداره‌کل میراث فرهنگی استان گیلان است.

"بوم‌گردی" محوری‌ترین اقدام سازمان گردشگری در استان گیلان است

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم، رضا علیزاده عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گیلان در سالن اجتماعات استانداری گیلان در رشت اظهار داشت: میراث فرهنگی استان گیلان همواره در استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مدیریتی پیشتار بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان با بیان اینکه به‌کارگیری از ظرفیت جوانان به ویژه بانوان در این سازمان سرعت بیشتری به خود گرفته است افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان یک معاون خانم دارد.

علیزاده استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مدیریتی را موجب افزایش نشاط و کارایی دانست و گفت: در حال حاضر 17 مدیر جوان آقا و خانم در حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی مجمع جوانان کارآفرین در گیلان و با بیان اینکه میراث فرهنگی گیلان آمادگی همکاری در برگزاری این گردهمایی را دارد خاطرنشان کرد: فرصت‌های مطلوبی در حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان برای ایجاد اشتغال وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان با بیان اینکه به‌درستی می‌توان از توانمندی جوانان در حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی به‌منظور برگزاری گردهمایی مذکور بهره برد افزود: حوزه بوم‌گردی از محوری‌ترین مباحث اداره‌کل میراث فرهنگی استان گیلان است.

علیزاده پشتیبانی از جوانان صاحب صنایع‌دستی و خدمات گردشگری در استان گیلان را یک ضرورت است و اظهار داشت: استان گیلان در حوزه صنایع دستی و گردشگری از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها