ادعای مضحک نتانیاهو :

ایران مانند شوروی به ارعاب همسایه‌های خود می‌پردازد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تاکید بر لزوم متوقف کردن ایران، مدعی شد دولت ایران نیز مانند شوروی سابق دربرابر فشار غرب تسلیم خواهد شد.

ایران مانند شوروی به ارعاب همسایه‌های خود می‌پردازد

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، نتانیاهو با حضور در ضیافت شام «آژانس یهود» در نیویورک ضمن مقایسه ایران با شوروی سابق، گفت: «اگر به آن‌ها فشار بیاوری، می‌شکنند...زیرا یک امپراطوری در حال ظهور دیگر در خاورمیانه وجود دارد.»

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» وی با ادعای اینکه ایران مانند شوروی به ارعاب همسایه‌های خود می‌پردازد، افزود: «آنها (ایران) اما در برابر فشار قوی از سوی جهان آزاد (غرب) تسلیم خواهند شد... باید تجاوزگری ایران را متوقف کرد.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اعلام مجدد حمایت از آشوب‌گران و اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای ایران، مدعی شد که باید از مردان و زنانی که در برابر دولت این کشور قرار گرفته‌اند، «دفاع و حمایت کنیم.»

نتانیاهو همچنین روز سه‌شنبه در جریان اجلاس سالانه کمیته امور عمومی آمریکا اسرائیل (آیپک) ادعا کرده بود «ایران در حال ایجاد امپراطوری سلطه‌جو در خاورمیانه» است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • عابر پیاده
    0

    پرخاش بحق و منصفانه را علیه دشمنانی که روز به روز شما را در ملأ عام آماج دشنامها و افتراها و بهتانهای باطل خود قرار می دهند ، خداوند در قرآن مجاز دانسته است و هرگز توهین و ناسزا به شمار نمی آید (آیه 148 سوره نساء).

  • عابر پیاده
    0

    این اندیشه و انگیزه یا زور از کجا است و صاحبان آنها چه کسانی هستند ، که از دین خدا بی خبر اند ، و شما را ناگزیر می سازند در مقابل هتاکیهای سر تا پا دروغ دشمنان خرد ستیز و کینه توز لجوج حتی در حال ضرورت انجام برخورد لفظی گفتاری دندان شکن بحق ، با دشمنان مدارا یا خویشتن داری کنید و در زمان رواج و به اوج رسیدن تبلیغات دروغ دشمنان با بردباری غیر قابل درک ، از گفتن حق و رسوا سازی ضعفهای آنان امتناع ورزید گو این که دشمنان دنیا پرست بی منطق را باید با دستمال ابریشم نوازش داد و از گل کمتر به آنان نگفت. شما یا ما از ندای آتشین قرآنی آیه 123 سوره ی توبه با این ملاحظه کاریها ضعیف در زمینه ی مقابله به مثل علیه دشمنان جنگ طلب کجایید و در چه جایگاهی قرار دارید؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها