بسیجیان خطاب به ولایتی: دوران گذشته و سیاه دانشگاه آزاد تکرار نمی‌شود

پانزده دفتر بسیج دانشجویی در نامه‌ای خطاب به ولایتی حمایت خود را از برخورد با فساد در بدنه دانشگاه آزاد اعلام کردند.

بسیجیان خطاب به ولایتی: دوران گذشته و سیاه دانشگاه آزاد تکرار نمی‌شود

به گزارش خبر فوری و به نقل از خبرگزاری دانشجو. ۱۵ دفتر بسیج دانشجویی در نامه‌ای خطاب به ولایتی حمایت خود را از تغییرات رخ داده در دانشگاه آزاد و برخورد با فساد در بدنه این دانشگاه اعلام کردند.

متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی
رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی
سلام علیکم
اقدامات انقلابی شما و دکتر رهبر در کوتاه کردن دست زیاده خواهان، تمامیت خواهان و چند خانواده خاص از خوان یغمای دانشگاه آزاد اسلامی موجی از امیدواری را در بین دانشجویان و خانواده های آنها پدید آورده است. این چند خانواده که گویی هر کدام در گوشه ای از سفره دانشگاه آزاد نشسته بودند و به میزان نفوذ خود اقدام به تصرفات غیر قانونی در شهریه دانشجویان که عمدتا از خانواده های ضعیف به لحاظ مالی هستند، می نمودند، امروز به همت حضرت عالی و دقت مدیران‌ارشد دانشگاه، دست شان از منافع کلان این دانشگاه کوتاه شده است. آنها که ید طولایی در سوء استفاده از شهریه های دانشجویان، نقل و انتقالات و ساخت و ساز ها و املاک دانشگاه آزاد داشتند امروز به واسطه رویکرد انقلابی و ولایی مدیریت جدید دانشگاه همه چیز را بر باد رفته می بینند.

به درستی که برخی از این خانواده ها مثل خانواده رمانف ها در روسیه فکر می کردند تسلط آنها بر دانشگاه آزاد اسلامی ۳ قرن ادامه پیدا می کند و این امپراتوری نسل به نسل از پدر به پسر انتقال می یابد. به خاطر همین است که هنوز ادعای سهم الارث دارند‌ و ارثیه پدرشان را از شهریه های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی طلب می کنند.

آقای دکتر ولایتی!
برادران شما در بسیج دانشجویی و سایر تشکل های انقلابی در دانشگاه از اساتید بسیجی گرفته تا دانشجویان ضمن همراهی و پشتیبانی از تغییرات و تحولات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می دارند که تحرکات مذبوحانه خانواده ای خاص و چند خانواده دیگر در تعدادی از رسانه های معلوم الحال نباید در عزم راسخ مسئولان جدید دانشگاه خللی را وارد نماید." يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم" با حضور شما موجی از امید در دل دانشجویان و خانواده های آنها به منظور ساماندهی به وضع دانشگاه آزاد و برخورد با متخلفان به وجود آمد. تلاش شما در جهت اصلاح وضع موجود دانشگاه و برخورد با نجومی بگیران ستودنی است. تخریب های این رسانه ها علیه مدیریت جدید دانشگاه که به تحریک همین چند خانواده صورت می پذیرد برای آن است تا از بیرون به قطار سریع تحولات سنگ پرتاب کنند‌.


آقای دکتر ولایتی
مطمئن باشید تا زمانی که مسیر را به درستی طی می کنید این چند خانواده لحظه ای از هتاکی و بی حرمتی به حضرت عالی و اقدامات انقلابی مدیران جدید دانشگاه آزاد اسلامی در رسانه ها و فضای مجازی دست بر نمی دارند. حتی در صفحات اجتماعی منتسب به برخی شخصیت های درگذشته و فقید نظام به رویه تخریبی علیه دانشگاه می پردازند. شما سکاندار قطار تحولات اساسی در دانشگاه آزاد هستید پس همانگونه که قرآن کریم می فرماید:"
فاذا عزمت فتوكل على الله"
مطمئن باشید بدنه دانشجویی و به خصوص بسیج دانشجویی حامی و پشتیبان اصلاحات انجام شده توسط حضرت عالی و آقای دکتر رهبر در دانشگاه آزاد اسلامی است و تا تحقق کامل منویات رهبر معظم انقلاب در اصلاح این دانشگاه که یکی از سرمایه های بزرگ ملت ایران است از پا نمی نشیند. در پایان سخنی خطاب به خانواده رمانف ها باید بگوئیم که اگر دست از هتاکی ها و حرمت شکنی های خود برندارند با بازخوانی مفاسد دوره گذشته افکار عمومی را بیش از پیش نسبت به ظلم ها و تبعیض هایی که در حق اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه روا داشتید آگاه خواهیم کرد. و دیگر اجازه نخواهیم داد آن دوران سیاه در دانشگاه آزاد تکرار شود.

«اللّهمّ انّما یکتفی المکتفون بفضل قوّتک».

بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان
بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس
بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان
بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت
بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد
بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام
بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه
بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد
بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان
بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج
بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان
بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر
بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • نگین
    0

    الان لقمه حاضر برو تو گلوست مهیا و اماده برای خوردن پول استاد هزینه دانشگاه خدمه و هزاران مخارج دیگر و ساخت و ساز و توسعه دانشگاه از شهریه ها وصول میشد الان تقریبا حاضره بهتر میشه تناول کرد

  • Esi
    0

    این کارها جز نتیجه عکس نتیجه دیگه ای نداره‌تا کی میخواین صدای مخالف رو حذف کنید.مطمنم که به روز تموم میشه خود سری ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها