رادیو بهاران آغاز به کار کرد

رادیو بهاران برای دومین سال متوالی، برای پوشش رویدادهای سفرهای راهیان نور و گزارش های بهاری راه‌اندازی شد.

رادیو بهاران آغاز به کار کرد

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، در مراسمی در استودیوی ۲۹ ساختمان شهدای رادیو، رادیو بهاران به مناسبت فرا رسیدن نوروز و آغاز سفرهای راهیان نور، روی موج اف ام ردیف ۹۵/۵ مگاهرتز راه‌اندازی شد.

در این مراسم حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام رسانه ملی، حمید شاه‌آبادی معاون صدا، سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مدیران و کارکنان رادیو حضور داشتند.

در مراسم آغاز به کار این رادیو، از رضا اسماعیلی، شاعر معاصر قدردانی شد.

این رادیو با بخش ها و برنامه های متفاوت، تلاش دارد ایام نوروز ۹۷ را با برنامه‌های متنوع، ارائه اطلاعات مورد نیاز در سفر و ویژه برنامه های مناسبتی همراه مخاطبان باشد.

انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به سفر کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس با هدف حفظ و پاسداری از ارزش‌های فرهنگی و معنوی این رویداد فرهنگی ،از اهداف اصلی راه اندازی این رادیو است.

رادیو بهاران علاوه بر دریافت روی موج اف ام ردیف ۹۵:۵، در اهواز روی موج FMردیف‌های ۹۹:۵ و ۹۹:۲ و در آبادان و خرمشهر بر روی موج FM ردیف ۹۳:۸ قابل دریافت است.

پخش رادیو بهاران تا پانزدهم فروردین به صورت ۲۴ ساعته ادامه خواهد داشت.

پنج گروه "دانش، اندیشه، جامعه، تفریحات و مشاوران" در این رادیوی مناسبتی برنامه تولید و پخش می‌کنند.

رادیو بهاران روی DVBT برای مخاطبان کل کشور و بر روی اپلیکیشن تلفن همراه برای مخاطبان در نقاط مختلف دنیا نیز پخش خواهد شد که این اپلیکیشن هم از سایت ایران صدا به آدرس www.iranseda.ir قابلیت دانلود دارد.

منبع: ایسنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها